به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۰۱۳۳۵

مورینیو باتجربه شده اما هرگز تغییر نمی‌کند!

مورینیو باتجربه شده اما هرگز تغییر نمی‌کند!
گروه ورزشی:نمانیا ماتیچ، هافبک رم، می‌گوید از این که بارها توانسته برای تیم ژوزه مورینیو بازی کند بسیار خوشحال و راضی است.به گزارش "ورزش سه"، رم در فاصله شش هفته تا پایان رقابت‌های سری آ ایتالیا هم امتیاز با اینتر و میلان و در حال رقابت با آنها برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده است. 

این تیم از زمان حضور مورینیو روی نیمکت آنها کاملا متحول شده و در حال تبدیل شدن به یکی از تیم‌های خوب لیگ ایتالیاست که توانسته در همین مدت قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را به دست آورد. آنها امسال هم به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرده‌اند و هدف بعدی حضور در لیگ قهرمانان است.ماتیچ که پیش از این سابقه بازی برای مورینیو در دو تیم دیگر را داشته و این سومین بار است که تحت هدایت این مربی پرتغالی به میدان می‌رود، از این که بار دیگر با او همکاری دارد بسیار راضی و خوشحال است. 

این بازیکن در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« او مربی فوق العاده‌ای است که جام‌های بسیاری به دست آورده است. او همیشه به دنبال جام بیشتر است و من باید بگویم به این که برای او بازی می‌کنم افتخار می‌کنم. گاهی این کار آسان نیست. او هرگز راضی نمی‌شود و همیشه به دنبال پیروزی بیشتر و پیشرفت بیشتر شما در تمرینات روزانه است اما من این شرایط را دوست دارم.

او حالا باتجربه‌تر شده اما باید بدانید که ژوزه هرگز تغییر نمی‌کند. این موضوع بستگی به شرایط و بازیکنانی که در تیم هستند دارد اما او به خوبی می‌داند که باید چه کاری انجام دهد. وقتی با او آشنا باشید، می‌فهمید که بسیار بامزه است و هر بازیکنی که تحت هدایت او بازی می‌کند همین نظر را دارد.»
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها