به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۰۴۴۷۱

مورینیو: من برای غذا خوردن خسته‌ام!

مورینیو: من برای غذا خوردن خسته‌ام!
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو، سرمربی رم، ویدیوی جالبی را پس از صعود به فینال لیگ اروپا منتشر کرد.به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف بایرلورکوزن رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم به تساوی رسید. 

شاگردان ژوزه مورینیو در بازی رفت موفق شده بودند با یک گل از سد تیم حریف عبور کنند و همین پیروزی به آنها کمک کرد که در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم برنده میدان باشند و به دیدار فینال صعود کنند. آنها حالا باید در دیدار فینال مقابل سویا قرار بگیرند که در چند سال اخیر بارها قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرده و به نظر می‌رسد که کار سختی پیش روی این تیم قرار خواهد داشت. 

بازیکنان رم پس از پایان بازی شب گذشته در سالن هتل محل اقامت‌شان مشغول صرف شام شدند و با خوشحالی و خیالی آسوده به صحبت و شوخی با هم مشغول بودند اما ظاهرا مورینیو هنوز کارش را تمام شده نمی‌داند و از فشارهای چند هفته اخیر بسیار خسته است. 

این مربی پرتغالی با انتشار ویدیویی از بازیکنانش که در حال خوردن غذا بودند نوشت: «جنگجوها در حال خوردن هستند اما من برای خوردن خیلی خسته هستم... رم، فردا تو را می‌بینیم!»رم پس از بازگشت به ایتالیا باید روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف سالرنیتانا برود و فرصت زیادی برای استراحت و آماده‌سازی ندارد.
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها