به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۸۸۴۵۱

خشم مورینیو: نمی‌فهمید یا نمی‌خواهید بفهمید!

خشم مورینیو: نمی‌فهمید یا نمی‌خواهید بفهمید!
گروه ورزشی: رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
بسیاری از بازیکنان کلیدی جالوروسی در این بازی حضور نداشتند. پائولو دیبالا و لورنزو پلگرینی به دلیل مصدومیت در جریان شکست این تیم برابر سالزبورگ در لیگ اروپا نتوانستند در این دیدار به میدان بروند. 
از سوی دیگر، تامی آبراهام هم به دلیل ضربه‌ای که به چشم چپش خورده بود نتوانست در زمین بماند و در دقیقه 15 به ناچار تعویض شد. غیبت این بازیکنان باعث شد که پیروزی این تیم ارزشمندتر شود. 
1802557
مورینیو پس از پایان این دیدار گفت: «من به تمام بازیکنان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم فقط دیبالا و آبراهام که مجبور شد به بیمارستان برود در جمع ما حضور نداشتند. آنها با روحیه تیمی برنده شدند. این تیم روحیه‌ای باورنکردنی دارد و بسیار فداکاری کرده است. آنها به شکلی بازی کردند که تنها راه بازی برابر ورونا و کسب پیروزی همین بود. بازیکنانم شایسته کسب پیروزی بودند و من از این بابت بسیار خوشحال هستم.»
او با انتقاد از هو شدن بعضی از بازیکنان تیمش از سوی هواداران رم اضافه کرد: «من واقعا متاسفم که بعضی از مردم به اندازه‌ای که باید برای این بازیکنان اعتبار قائل نیستند. این در حالی است که ما در شرایط بسیار سختی کار می‌کنیم. آنها یا نمی‌فهمند یا نمی‌خواهند بفهمند. من به خاطر تمام تلاشی که بازیکنانم می‌کنند از آنها سپاسگزارم هستم.»
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها