به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۰۵۵۹۸
درگیری و جنجال در فینال لیگ برتر هندبال؛

سپاهان با باخت جشن قهرمانی گرفت

سپاهان با باخت جشن قهرمانی گرفت
گروه ورزشی: با اینکه بعد از برتری ۳۶-۲۷ سپاهان در بازی رفت مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به نظر نمی‌رسید طلایی‌پوشان با هدایت وسلین وویووچ کار سختی در دیدار برگشت برای برپایی جشن قهرمانی داشته باشند، مسابقه امروز تا لحظات پایانی در اوج حساسیت پیگیری شد. 
دیدار برگشت فینال لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز در سالن فدراسیون هندبال میان تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان برگزار شد و نیمه نخست این دیدار که با حواشی فراوانی همراه بود، با حساب ۱۵-۱۳ به سود نیروی زمینی شهید شاملی پایان یافت. 
بعد از سوت پایان نیمه اول در حالی که تیم‌ها در حال رفتن به سمت رختکن بودند، تماشاگران با بازیکنان هر دو تیم درگیر شدند و این درگیری با دخالت کادر فنی دو تیم خاتمه یافت.
نیمه دوم نیز تیم شهید شاملی برتری خود را حفظ کرد و در حالی که برای جبران شکست بازی اول امیدوار شده بود، در نهایت 27-21 به برتری دست یافت، اما نتوانست در مجموع امتیاز بیشتری از طلایی پوشان اصفهان کسب کند. 
بدین ترتیب سپاهان که اخیرا هدایت خود را به سرمربی تیم ملی یعنی وسلین وویوویچ سپرده و آماده حضور در جام باشگاه‌های آسیا می‌شود، توانست قهرمانی خود را در لیگ برتر تکرار کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها