به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ساعت ۰۳:۴۳
کد مطلب : ۴۰۷۴۴۸
روابط عمومی صدا و سیما: جبلی از هیچ فردی نام نبرده است!

پرستویی خطاب به «جبلی»: هنرمندان نمی‌خواهند شما و امثال شما را ببینند

پرستویی خطاب به «جبلی»: هنرمندان نمی‌خواهند شما و امثال شما را ببینند
گروه هنری: پرویز پرستویی، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران در پاسخ به پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما در مورد قطع ارتباط بعضی از چهره‌های مشهور هنری با صدا سیما گفت آنها «نمی‌خواهند شما و امثال شما را ببینند چون برای مردم احترام قائل هستند.»
دو روز پیش سخنانی از پیمان جبلی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق منتشر شد که او در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت برخی برنامه‌سازان و چهره‌ها به تلویزیون، گفت که «بالاخره وقتی این آدم در برنامه‌ای می‌آمده برای خودش خیلی از مخاطبان را داشته است. اسمش می‌آمده، برنامه با خودش مخاطب می‌آورده است... خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است...»جبلی سپس این پرسش را مطرح کرد که « آیا از من انتظار دارید برای اینکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بیا؟»
به دنبال بازتاب گسترده اظهارات پیمان جبلی، در مورد عدم حضور برخی مجریان و چهره‌های مشهور در تلویزیون که در رسانه‌ها اشاره‌ای به عادل فردوسی‌پور تعبیر شد،  روابط عمومی صدا و سیما اعلام کرده است که او از هیچ فردی نام نبرده است! اما این روابط عمومی توضیح نداده منظور جبلی، چه کسانی بوده است؟
واکنش پرویز پرستویی
پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها این دو چهره سرشناس و معروف ،در دنیای مجازی، که پست های مهمی را هم اشغال کرده‌اند، هر روز بدتر از دیروز موجب خنده و تاسف مردم و اهالی فرهنگ  و صنعت خودروسازان می‌شوند و علت معروف شدنشان هم وجه اشتراک‌شان است. یک نفر هم نیست یواشکی در گوش این دونفر بگوید: آقایان آبرومندانه این پست‌هایی که اشغال کردید را رها کنید و به استراحت بپردازید و اینقدر آبرو‌ریزی نکنید مردم ایران، مردم بزرگ و فهیمی هستند. مثلا در مورد میرسلیم، که در این ۹ ماه گذشته حتما یادتون میاد که فرمودند چرا وقت اعدام‌ها اینقدر طولانیه؟ (پسر خودش شریک منافقین آزاد می‌چرخد و به ساخت و ساز مشغول‌ است) یا مثلا فرمودند: ۲۰۶ با لندکروز فرقی نمی‌کند! یا رئیس صداوسیما در پاسخ به پرسش دانشجویان درباره فعالیت‌های صدا و سیما پس از قطع همکاری برخی چهره‌ها توضیح داد:
 ما در درجه اول باید رابطه‌مان را با چهره‌ها و افرادی که رابطه خودشان را با فرهنگ خودشان، تاریخ و مردم کشورشان قطع کرده‌اند، قطع کنیم. تعارف هم نداریم. نمی‌خواهند دیگر باشند خب نخواهند. اصلاً یک بخش عظیمی از مردم هم بدشان می‌آید اتفاقا قیافه آنها را ببینند، این طور نیست که فقط آنها بدشان بیاید، مردم هم بدشان می‌آید که قیافه این آدم‌ها را ببینند. 
خب، آقا پیمان جبلی کاملا در اشتباهید. هنرمند جماعت یا به قول شما چهره‌ها هرچه دارند از مردم دارند. هنرمند بدون مردم هنرمند نیست، اگر هنرمندان ارتباطشان را با صدا و سیما قطع کرده اند ،نمی خواهند قیافه شما و امثال شما  را ببینند، یعنی، برای مردم احترام قائلند و اتفاقا  علت عدم حضورشان در صدا و سیما شما هستید. مردم، شما را نمی‌خواهند ببینند. شما یادتون رفته برادرتان در مورد شما چه‌ها نگفت؟ ضمنا صدا و سیما ملک شخصی شما نیست، شان هنرمند در صدا و سیمایی که شما مثلا رئیس‌اش هستید، نیست. صدا و سیما متعلق به مردم و هنرمندان و فرهیختگان است، فعلا شما‌ها حالشو ببرید.
برچسب ها: پرویز پرستویی

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۰۸:۰۳
درود بر شرف آقاپرویز پرستوئی عزیز و دوست داشتنی (431259)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۰۸:۵۸
پرویز پرستویی مثلا فکر می‌کند خودش خیلی آدم حسابی است و دم از مردم می‌زند و کدام مردم ؟؟؟؟ (431261)
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۰۹:۰۴
من هم باآقای پرستویی موافقم تووامثال تو چطور این حقوقی را که از جیب تک تک این مردم در می آورید از گلویتان پایین می رود، مردم از شما متنفرند (431262)
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۳:۰۸
جالبه بااین حقوق وبودجه ای که
از بیت المال به این جماعت میرسه
ومردم هم راضی نیستن
خودشون رو حق وباقیه رو
ناحق میدونن
حتی برقی که مصرف تلوزیون ایران
میشه حروم میشه
چچه برسه به حقوق وبودجه (431275)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۳:۱۱
به قول همون خدا بیامرز
یک بار باعادل تو جاده چالوس
پیاده شید برا هوا خوری
بعد مردم اونجا مشخص میشن
نه در جمع خودیهای صادقی (431276)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۵:۰۸
سلام
آقای پرستوئی اگر خیلی بفکر مردم و هنر و هنرمندی است بگوید با ایفای چه نقشهائی و بازی بجای چه کسانی اعتبار کسب کرده و حالا فکر میکند خیلی هنرمند است و پرچمدار هنرمندان شده (431295)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۵۱
اخه امثل اقای جبلی و اقای میرسلیم که خودشان یا دوتا برادرشون پناهنده شدن یا اینکه پسرشون جزو منافقین بودن باید هیچی نگن (431301)
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۵۳
90 درصد هنرمندان قبل معروفیت پاچه خواری صدا سیما رو میکنن بعد معروف میشن عمو پرستو داری جک میگی خودت یکی از اون پاچه خوارها بودی تو دیگه چرا (431306)
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۰۹:۳۲
درود بر شرفت (431481)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها