به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۰۸۴۳۳

شیشه دودی ماشین و بهترین مارک برچسب آن در ایران

گروه کسب و کار: اشعه ماوراء بنفش خورشید به راحتی از شیشه های دودی نشده عبور می کند و مشکلات متعددی را برای بسیاری از رانندگان خودرو ایجاد می کند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم دودی کردن شیشه های ماشین را به عنوان یک راه حل انتخاب می کنند ، زیرا می دانند که مزایای آن بیشتر از هزینه است.
شیشه دودی ماشین و بهترین مارک برچسب آن در ایران
با گزینه های بسیار مختلف برای دودی کردن شیشه اتومبیل در رالی، NC، سخت است که بدانید از کجا شروع کنید. در مورد بهترین خدمات موجود در دودی کردن  شیشه اتومبیل، هزینه منظم آن و مدت زمان لازم برای تکمیل نصب کامل بیشتر بدانید.
دودی کردن شیشه  لبه بالایی چندین گزینه برای رنگ‌آمیزی پنجره خودرو ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات برتر ما به ما مراجعه کنید!

بهترین خدمات شیشه دودی
شما می توانید بهترین خدمات  شیشه دودی ماشین را با یک شرکت محلی رنگ آمیزی شیشه برای کمک به این فرآیند بیابید. یک برنامه ریزی کوچک می تواند شما را از یک تجربه ناامید کننده و سردرد در مسیر نجات دهد. نیازهای خاص خود را برای ارائه به ارائه دهندگان خدمات مشخص کنید تا آنها بتوانند به راحتی ارزیابی کنند که آیا می توانند مزایای مورد نظر شما را به شما ارائه دهند. چه برای محافظت، حفظ حریم خصوصی یا ایمنی، رنگ کردن شیشه خودرو یک گزینه عالی برای همه رانندگان خودرو است.
گزینه های زیادی برای شما وجود دارد و برای هر وسیله نقلیه ای چیزی وجود دارد.
شما می توانید از  طیف گسترده ای از گزینه های سایه رنگی  و کیفیت رنگ انتخاب کنید.شیشه دودب می تواند شفاف یا سیاه شود و همه چیز در این بین. کیفیت شیشه به طور کلی به موادی که برچسب شیشه از آن ساخته شده است اشاره دارد. شیشه دودی با کیفیت بهتر مزیت دفع حرارت و طول عمر را بهبود می بخشد. کیفیت شیشه دودب از کم (رنگ‌شده)، متوسط ​​(کربن)، زیاد (سرامیک) و فوق‌العاده متغیر است.
برای افزودن به چک لیست خود، به دنبال خدماتی باشید که با قیمت های مناسب و متناسب با همه بودجه ها ارائه می شوند. متخصصان حرفه ای رنگ آمیزی شیشه خودرو باید بتوانند بدون توجه به مدل وسیله نقلیه ای که دارید به نیازهای رنگ آمیزی شیشه خودرو شما کمک کنند.
برای یافتن شرکتی که تمام تجهیزات و کارکنان آموزش دیده لازم برای کار را داشته باشد، وقت بگذارید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که ارائه‌دهنده خدمات، مواد قانونی جهموری اسلامی ایران و درصد رنگ را ارائه می‌دهد.
فروشگاه carhomesecurity.com خدماتی را برای تمام نیازهای رنگی شما ارائه می دهد. این  شرکت متخصصان شیشه دودی را دارد که می توانند خدمات شیشه دودی اتومبیل با کیفیت بالا را متناسب با وسیله نقلیه و سلیقه شخصی شما ارائه دهند.

قوانین رنگ کردن شیشه اتومبیل در ایران



بسیاری از مردم می پرسند که محدودیت قانونی رنگ در ایران  چقدر است.
محدودیت‌های خاصی برای درصد شیشه دودی ماشین وجود دارد که می‌توان روی خودروی شما اعمال کرد تا بتوانید آزادانه و قانونی در جاده‌های رالی بدوید.
در اینجا یک دستورالعمل سریع برای سطوح قابل قبول رنگ پنجره و شیشه جلو وجود دارد که توسط یک متر تایید شده توسط تهران شرقی اندازه گیری می شود:
1.    رنگ های شیشه اتومبیل نباید از 32 درصد در همه طرف ها و شیشه عقب تجاوز کند.
2.    یک SUV ممکن است در طرفین عقب و شیشه عقب تیره تر باشد.
3.    رنگ های روی شیشه جلو اتومبیل نباید از پنج اینچ یا خط «AS-1» زیر بالای شیشه جلوتر باشد.

هزینه دودی کردنم شیشه ماشین چقدر است؟
هنگامی که تصمیم می گیرید شیشه ماشین خود را رنگی کنید، باید هزینه آن را بدانید و بدانید که آیا ارزش آن را دارد.
هزینه متوسط ​​برای رنگ آمیزی شیشه خودرو در ایران بسته به نوع برچسب مورد استفاده و واحد خودرو ، از 120 تا 300 هزار متغیر است.
ارائه دهندگان باتجربه خدمات رنگ آمیزی شیشه خودرو می توانند پروژه های قبلی را به شما نشان دهند که می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه برچسب دودی برای خود کمک کند. علاوه بر این، آنها باید شامل ضمانت / ضمانت برای مواد و خدمات خود باشند. هنگامی که تصمیم می گیرید شیشه های خود را دودی کنید، همیشه خوب است که وب سایت شرکت را بررسی کنید و نظرات را بخوانید. همه شرکت ها با سطح یکسانی از مهارت، کیفیت محصول و یکپارچگی کار نمی کنند.

چه مدت طول می کشد تا یک ماشین رنگ آمیزی شود؟
مدت زمان لازم برای نصب رنگ شیشه خودرو به عوامل مختلفی از جمله اندازه خودرو، وضعیت شیشه ها و مهارت نصاب های حرفه ای رنگ پنجره بستگی دارد.
به طور منظم، حدود دو تا سه ساعت طول می کشد تا نصب کامل رنگ شیشه در خودروهای کوچک تا بزرگ انجام شود. گاهی اوقات، اگر شامل خدمات حذف رنگ های پنجره موجود باشد، حتی نیم روز طول می کشد.

رنگ کردن شیشه اتومبیل با کیفیت بالا در تهران


محصولات شیشه دودی  به ویژه برای بهترین تطابق ممکن برای اکثر وسایل نقلیه، از جمله بسیاری از خودروهای اسپورت طراحی شده اند. هنگام انتخاب بهترین محصول رنگ آمیزی شیشه برای اتومبیل خود، به یاد داشته باشید که باید در نظر داشته باشید که برچسب شیشه دودی از چه نوع ماده ای ساخته شده است. برخی مواد بادوام‌تر از سایرین هستند و انتخاب صحیح به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله اینکه چه نوع رانندگی انجام می‌دهید و اینکه آیا وسیله نقلیه شما در فضای باز یا داخل پارک خواهد شد. قبل از سفارش هر برچسب دودی، همیشه مطمئن شوید که رنگ مناسبی را برای مدل ماشینی که دارید انتخاب کرده اید.
کیفیت خدمات رنگ آمیزی شیشه خودرو برای صاحبان خودرو اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل است که بهتر است برای نیازهای خود فقط با تکنسین های واجد شرایط شیشه اتومبیل کار کنید. متخصصان رنگ آمیزی شیشه خودرو می توانند به شما بگویند که چه نوع رنگی برای  مدل و وضعیت خودروی شما مناسب است . به این ترتیب، پول یا زمان خود را برای یک سیستم رنگ بندی جدید که به درستی کار نمی کند هدر نخواهید داد. به علاوه، تکنسین‌های حرفه‌ای شما را بدون اطلاع از میزان یا مدت زمان لازم برای رنگ‌آمیزی خودرو و ارائه بهترین نتایج ممکن، رها نمی‌کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها