به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۱۳۱۷۳

نکونام باعث شد خطیبی دستیار جدید معرفی کند

نکونام باعث شد خطیبی دستیار جدید معرفی کند
گروه ورزشی:جانشین حمیدرضا رجبی در کادرفنی پیکان مشخص شد؛ بعد از حضور این مربی در استقلال رسول خطیبی مدیر آکادمی پیکان را جایگزین کرد.به گزارش "ورزش سه"، پس از آن که مجتبی حسینی موفق شد سهمیه پیکان در لیگ برتر را حفظ کند، تصمیم به جدایی گرفت تا وارد رختکن آلومینیوم اراک شود. این اتفاق برای حسینی، یک تجربه دیگر تلقی می‌شود. باشگاه پیکان هم سراغ گزینه‌های دیگری رفت.

خودروسازان پس از مذاکره با چند مربی سرشناس، در نهایت با رسول خطیبی عقدقرارداد کردند. خطیبی که فصل گذشته با کت و شلوار، پشت میز مدیریت نشسته بود، دوباره به نیمکت لیگ برتر برگشت و در فصل آینده باید در حوالی اتوبان تهران – کرج، یک تیم خوب و جوان بسازد.خطیبی برای شروع کار، نام دستیارانش را رسانه‌ای کرد اما به فاصله‌ای کوتاه، حمیدرضا رجبی از باشگاه استقلال پیشنهاد همکاری دریافت کرد تا دوباره دستیار مورد اعتماد جواد نکونام شود. نامه باشگاه استقلال به باشگاه پیکان سبب شد خطیبی راضی به جدایی رجبی شود.

از این سو، خطیبی برای پر کردن جای خالی رجبی، راه دوری نرفت و مهدی کمیجانی مدیر آکادمی باشگاه پیکان را به عنوان دستیار خود برگزید. کمیجانی که در یک دوره مربیگری را در برزیل و ایتالیا سپری کرده و یک دوره هم زیر نظر تیته سرمربی تیم ملی بزریل دانش آموخته، حالا در کنار خطیبی خواهد بود. کمیجانی چند سال در آکادمی پرسپولیس و سایپا کار کرد و اواسط فصل قبل مدیریت آکادمی پیکان را برعهده گرفت.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها