به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۱۳۷۱۳

نزاع زن و شوهری با قتل پایان یافت

نزاع زن و شوهری با قتل پایان یافت
گروه حوادث: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد میانسالی که اقدام به قتل همسرش کرده بود، خبرداد.به گزارش ایسنا، سرهنگ مرتضی‌نثاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دی‌ماه سال گذشته مردی حدودا ۵۱ ساله، به پلیس آگاهی تهران بزرگ، مراجعه و اعلام کرد که چند ماهی است همسر ۴۱ ساله‌اش از منزل خارج شده و تاکنون به منزل بازنگشته است. با اعلام فقدانی از سوی شاکی،   پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.
 
وی با اشاره با حضور همسر این زن در مقر پلیس آگاهی گفت:‌این مرد وقتی در حضور کارآگاهان قرار گرفت در خصوص علت ترک منزل از سوی همسرش گفت که با او اختلاف خانوادگی داشته و تصمیم به طلاق و جدایی داشتند و تاکنون فکر می‌کرده که به همین علت از منزل بیرون رفته است، اما با گذشت مدتی از ترک منزل از سوی وی، اطلاعی از همسرش ندارد و هر چه وی را جستجو کرده به نتیجه نرسیده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه شاکی بعد از گذشت شش ماه از مفقودی همسرش به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده بود، ادامه داد: شاکی به عنوان اولین مظنون تحت تحقیقات کارآگاهان قرار گرفت و با تحقیقات پلیسی  از سوی کارآگاهان و ضد و نقیض گویی شاکی، کارآگاهان پرده از راز فقدانی همسر شاکی برداشتند. در ادامه شاکی که با ادله کارآگاهان مواجه شده بود چاره‌ای جز به اعتراف نداشت و به  قتل همسرش اعتراف کرد.

نثاری با اشاره به اعترافات متهم گفت:‌ این فرد معترف شد که در تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱، حوالی ساعت ۳ عصر از محل کارش که یک مغازه مکانیکی است به خانه رفته و متوجه شده که همسرش در خانه نیست و پاسخگوی تماس‌های تلفنی او نیز نبود. پس از گذشت چند ساعت،   زمانی که همسرش این فرد به منزل آمد، او درباره محل حضورش و چرایی ترک منزل از سوی وی پرس‌وجو کرده، اما در پاسخ با داد و فریاد همسرش مواجه شده و در نهایت نیز همسرش اعلام کرده که قصد جدایی از او را دارد.   همین رفتار همسر متهم نیز سبب ایجاد درگیری و ضرب و جرح بین آنان شده و در جریان این درگیری سر همسر این مرد به لبه تخت برخورد کرد.

وی ادامه داد:‌ متهم در ادامه با استفاده از پتو همسرش را به قتل رسانده و جسدش را نیز با استفاده از همان پتو به داخل خودرواش برده و پس از انتقال به باغی در خارج از شهر، جسد را به داخل چاهی انداخته و روی آن را با خاک پوشانده است.در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پس از هماهنگی های قضائی با همکاری متهم موفق شدند جسد فقدانی را از داخل چاه کشف و به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی انتقال دهند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به اختلاف شدید بین خود و همسرش اعتراف کرد و گفت که مدت ها بود که کلیه اموالش را به ازای بذل مهریه به نام همسرش منتقل کرده بود، اما همسرش با دریافت اموال این مرد، حاضر به بذل مهریه  که به تعداد ۱۰۰۰ سکه بود،   نبود و همین موضوع باعث درگیری شدید و در نهایت قتل همسرش شده است.نثاری اظهارکرد: با اعتراف متهم به قتل همسرش و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها