به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۱۵۵۰۲

توییتری‌ها به "تردز" پیوستند

توییتری‌ها به "تردز" پیوستند
گروه اقتصادی: ظاهرا حتی کارمندان توییتر هم نتوانسته‌اند مقاومت کنند و به اپلیکیشن جدید "تردز" شرکت متا پلتفرم پیوسته‌اند.به گزارش ایسنا، تحلیل نشریه "دیلی بست" نشان می‌دهد  که حداقل ۳۱ نفر از کارمندان توییتر، عضو "تردز" شده‌اند.
 
این نشریه، یک نمونه اتفاقی از ۱۳۳ کارمند توییتر را انتخاب کرده که در شبکه اجتماعی لینکدین، خود را کارمند توییتر معرفی کرده‌اند و داشتن حساب آنها در "تردز" را بررسی کرده است.طبق گزارش "دیلی بست"، دستکم یک کارمند توییتر، در "تردز"، از این پلتفرم جدید که گفته می‌شود کپی برداری از توییتر است، تعریف کرده و نوشته است: برای گفتن این حرف ممکن است اخراج شوم اما من اکنون در توییتر کار می‌کنم و هرگز واقعا از آن استفاده نکردم. "تردز"، بهتر است. با این حال، به نظر می‌رسد کارمندان دیگر توییتر فقط این رقیب جدید را چک کرده‌اند.

کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید "تردز" پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.

کرافورد همچنین به محل کار قبلی خود و لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر اشاره کرد و در پستی نوشت: شاید یکی بخواهد مدیرعامل اپلیکیشن دیگر را چک کند تا حال و روزش را ببیند. برخورد با فروپاشی عمومی که نمی‌توانید کنترل کرده یا متوقف کنید، استرس‌زا است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، "تردز" متا، به محبوبیت سریع در میان کاربران دست پیدا کرده و به عنوان تهدید جدی برای توییتر ظاهر شده است. این اپلیکیشن از پیوندش با اینستاگرام، سود برده و ظرف مدت پنج روز پس از راه اندازی شدن، ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها