به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۲۱۸۵۷

زاکربرگ بی‌‌خیال مبارزه در قفس با ایلان‌ماسک شد

زاکربرگ بی‌‌خیال مبارزه در قفس با ایلان‌ماسک شد
گروه اقتصادی:مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت "متا پلتفرم" با اشاره به این که ایلان ماسک درباره دعوت به مبارزه جدی نیست، گفت زمان آن رسیده که گمانه‌زنی درباره مبارزه در قفس بین این دو نفر، کنار گذاشته شود.به گزارش ایسنا، زاکربرگ در پستی در شبکه اجتماعی "تردز" گفت: اگر ایلان ماسک درباره تاریخ واقعی و رویداد رسمی، جدی باشد، می‌داند چطور من را پیدا کند. من به رقابت با افرادی تمرکز می‌کنم که این ورزش را جدی می‌گیرند.

رقابت عمومی بین ایلان ماسک ۵۲ ساله و زاکربرگ ۳۹ ساله پس از موفقیت اولیه شبکه اجتماعی "تردز" در ژوئیه، تشدید شد. این پلتفرم که سبکی مشابه اپلیکیشن "ایکس" (توییتر سابق) داشته و متن محور است، یک هفته پس از راه اندازی، ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد.

ماسک که پولدارترین مرد جهان است، هفته‌هاست درباره احتمال مبارزه در قفس میان او و زاکربرگ صحبت کرده است. وی اخیرا در پستی نوشته بود که ممکن است نیاز به یک جراحی جزئی داشته باشد که روند احیای آن چند ماه طول می‌کشد. بر اساس تصاویری که توسط والتر ایزاکسون، زندگی‌نامه‌نویس ماسک ارسال شده است، ماسک پیشنهاد کرد که برای یک مسابقه تمرینی در خانه‌اش با زاکربرگ مبارزه کند. زاکربرگ نپذیرفت و پیام عمومی او را منتشر کرد.بر اساس گزارش بلومبرگ، ماسک اواخر روز یکشنبه در پلتفرم "ایکس" در پاسخی نوشت: بی‌صبرانه منتظرم تا فردا در خانه‌اش را بکوبم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها