به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۲۳۴۹۶

احتمال صدرنشینی یک تیم غیرمنتظره درلیگ برتر

احتمال صدرنشینی یک تیم غیرمنتظره درلیگ برتر
گروه ورزشی:به اینجا نگاه کنید، به جویندگان جوانی که در یک قدمی گنج قرار گرفته‌اند. آیا با پایان هفته چهارم همه حیرت‌زده‌ خواهند شد؟به گزارش "ورزش سه" بله، احتمال صدرنشینی ناممکن‌ترین تیم لیگ‌برتر وجود دارد و شاید تا پایان هفته‌ چهارم سیاهه نام‌های سه تیم بالای جدول همه را شگفت‌زده کند و شاهد خسوف یا کسوف باشیم. بله همه این احتمالات نزدیک است .

فردا از سری مسابقات لیگ‌برتر فوتسال کشور که هفته چهارمش را دنبال می‌کند، سفیرگفتمان تهران میزبان شهرداری ساوه خواهد بود. تیم‌های سوم و ششم جدول در شرایطی به صف‌آرایی همدیگر می‌روند که می‌توانند آرزوهای خودشان را برای مدتی هم که شده لمس نمایند و در ابرها سیر کنند و حتی بالاتر از همه قرار بگیرند.

*جوان‌گرایی
آن‌ها جوان‌ترین تیم‌های لیگ‌برتر محسوب می‌شوند که استعداد و بلندپروازی درونشان موج می‌زند. هر دو تیم تا ایستگاه سوم آهسته و پیوسته پیش رفته‌اند. سفیرگفتمان با مربی کهنه‌کار خود بدون باخت همه چشم‌ها را گرد کرده است. اگرچه به عقیده بسیاری از کارشناسان، حضور این تیم در جایگاه سوم یک حباب است و به زودی می‌ترکد، اما این سفیرگفتمان تا به اینجای کار عملکردی ستودنی را داشته است و نمی‌توان آینده را به همین راحتی برایشان تعبیر کرد. اما دست‌ها برای شاگردان کشاورزی بالا رفته و به یک‌دیگر خورده است. آن‌ها حتی با وجود شکست در دربی ساوه، توسط تماشاگران خودی و حتی حریفشان تشویق شدند. جوانان ساوجی، شش امتیاز را به ارمغان آورده‌اند و پتانسیل، هنر و ابزار لازم را برای پیروزی برابر سفیرگفتمان در اختیار دارند.

*صدرنشینی سفیرگفتمان و شروط
اگر گیتی‌پسند برابر کراپ میخکوب شود و سن‌ایچ موفق شود مس‌سونگون را علیل کند، آن گاه سفیرگفتمان می‌تواند به رویا‌ها و آرزوهای خود چنگ بزند و طعم شیرین و وصف نشدنی صدرنشینی را بچشد. باید دید اقبال زرخانلی و تیمش چقدر بلند است و آیا به قصه‌های پریان اعتقاد دارند.

*فرمانده‌‌ها و با تجربه‌ها
بازیکنانی در دو تیم توپ می‌زنند که از تجربه والایی برخوردار هستند و می‌توانند در لحظه‌ای از ثانیه‌ها همه چیز را دگرگون سازند‌. مهرداد کریمی، کاپیتان تیم شهرداری ساوه، لشگر شکست خورده در دربی را به صف کرده و آرمان های لازم را زیر گوش آن‌ها خوانده است. همچنین الیاس براتی و محمد اسدشیر، تاثیرشگرفی را در نتایج سفیری‌ها ایفا کرده‌اند که می‌توانند محال‌‌ را برای جوانان تیم، ممکن کنند.
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها