به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۲۳۹۵۸

 ترامپ  با قرار وثیقه آزاد شد

 ترامپ  با قرار وثیقه آزاد شد
گروه بین الملل: رئیس جمهور سابق آمریکا، برای رسیدگی به اتهام تلاش برای «تغییر نتیجه انتخابات آمریکا در سال ۲۰۲۰»، خود را به مقام‌های محلی در زندان فولتون آتلانتا تسلیم کرد.
دونالد ترامپ، پس از طی مراحل اداری از جمله گرفتن عکس در زندان و ۲۰ دقیقه بازداشت٬ با وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری آزاد شد.
 ترامپ که از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است٬ پس از خروج از زندان فولتون در فرودگاه آتلانتا گفت: «عمیقا باور دارم که امروز، روزی بسیار غم‌انگیز برای آمریکا است. چنین چیزی هرگز نباید اتفاق می‌افتاد.»
رئیس جمهور سابق آمریکا مقامات دادگستری ایالات متحده را به دخالت در انتخابات متهم کرد و تاکید داشت که هر فردی باید حق داشته باشد که نتیجه انتخابات را چالش بکشد مانند بسیاری دیگر که این کار را کرده‌اند.
وی بدون نام بردن از کسی گفت: «آنها درصدند در انتخابات [ریاست جمهوری ۲۰۲۴] مداخله کنند. هرگز چنین چیزی تاکنون رخ نداده است. این شیوه بخشی از کارزار انتخاباتی آنهاست . حضور در اینجا [زندان فولتون آتلانتا] یک مورد بود. سه مورد دیگر نیز وجود دارد.»اشاره ترامپ به سه پرونده قضایی دیگر علیه اوست که در ایالت‌های واشینگتن، فلوریدا و نیویورک تشکیل شده است.
حضور در زندان آتلانتا با دیگر پرونده‌های  ترامپ متفاوت بود. در سه پرونده دیگر رئیس جمهور سابق آمریکا در طول روز خود را به دادگاه معرفی کرد، اما این بار او  به جای دادگاه خود را به مقامات زندان فولتون آتلانتا معرفی کرد.
در این پرونده، دونالد ترامپ و ۱۸ تن از مقامات سابق، وکلا، دستیاران، کارکنان دفاتر انتخاباتی و اعضای محلی حزب جمهوری‌خواه متهمند که برای ایجاد تغییر در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دست به اعمال غیرقانونی زده‌اند.چند تن از متهمان این پرونده در روزهای گذشته خود را به زندان معرفی کردند و روز جمعه هم دیگر متهمان برای انجام کارهای اداری خود را به زندان معرفی خواهند کرد.
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها