به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۲۴۲۴۰

ساخت آیفون تاشو با چسب‌ نواری!

ساخت آیفون تاشو با چسب‌ نواری!
گروه فناوری:اگر بی‌صبرانه منتظر اولین آیفون تاشو هستید، سامسونگ به صبر شما با ایده آیفون تاشو با چسب نواری و شبیه‌سازی گلکسی زد فولد ۵ پایان می‌دهد!برنامه Samsung Try Galaxy Things در اوایل سال جاری آغاز شد، زمانی که سامسونگ برای اولین بار به این ایده رسید که به کاربران آیفون اجازه دهد رابط کاربری گلکسی را با ادغام دو آیفون تاشو با چسب نواری امتحان کنند.
 
لذت تجربه‌ی آیفون تاشو با چسب نواری و رابط کاربری سامسونگ
برای تجربه‌ی یک آیفون تاشو، شما می‌توانید به سادگی از وب‌سایت Try Galaxy دیدن کرده و با ذخیره آن در صفحه اصلی، برنامه را نصب کنید. پس از انجام این کار، برنامه با شبیه‌سازی One UI ۵.۱ یعنی پوسته سامسونگ در اندروید ۱۳، تجربه‌ای از سامسونگ گلکسی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با این رابط کاربری همه چیز تقریباً مانند یک دستگاه سامسونگ کار می‌کند، اما به‌طور قابل توجهی کندتر است، احتمالاً به این دلیل که فقط از طریق یک برنامه وب اجرا می‌شود. اکنون با یک گلکسی زد فولد 5 شبیه‌سازی شده، سامسونگ برنامه را به‌روز کرده است تا امکان شبیه‌سازی Z Fold 5 را فراهم کند که با برنامه وب روی دو آیفون که در کنار هم قرار می‌گیرند، به دست می‌آید.

به‌روزرسانی برنامه «Try Galaxy» سامسونگ اکنون از دو آیفون متصل استفاده کرده و یک صفحه نمایش گلکسی Z Fold را شبیه‌سازی می‌کند. این به سادگی با نمایش نیمی از محتوای نشان داده شده در صفحه نمایش هر دستگاه کار می‌کند.با چسباندن دو آیفون به هم، یک صفحه نمایش بزرگتر یکپارچه نشان داده می‌شود که اندازه‌ای تقریبا شبیه به گلکسی Z Fold را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این تجربه را با کنار هم قرار دادن آیفون 14 پرو مکس در کنار آیفون 13 پرو مکس امتحان کنید.

هنگامی که برنامه در هر دو گوشی اجرا می‌شود، روی دکمه Fold Experience ضربه بزنید تا آنها به عنوان یک دستگاه عمل کنند. در واقع نمی‌توانید کار زیادی انجام دهید، زیرا این یک نسخه نمایشی است تا یک دستگاه کامل. اما حداقل این قابل مشاهده است که یک برنامه در دو صفحه نمایش گسترش یافته است.درست است که یک تلفن تاشو طراحی ظریف و نازکی دارد و شبیه یک آیفون تاشو با چسب نواری نیست، اما ایده‌ای است که شاید بسیاری از کاربران مایل به تجربه کردن آن باشند.
مرجع : گجت نیوز
برچسب ها: آیفون تاشو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها