به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۲۶۱۸۷

نخستین دادگاه «مهدی یراحی» برگزار شد!

نخستین دادگاه «مهدی یراحی» برگزار شد!
گروه هنری: عبدی مدیا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر از برگزاری نخستین دادگاه مهدی یراحی داد.
مهدی یراحی⁩،خواننده و آهنگ‌ساز معترض، با دو پرونده اتهامی مواجه شده است! اولی با اتهام «تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل بوسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی» و «تشویق مردم به فساد و فحشا» که با قرار بازداشت موقت در زندان است. دیگری «تبلیغ علیه نظام» که قرار تامین صادر شده اما با توجه به قرار بازداشت موقت در پرونده اول عملا در صورت تامین امکان آزادی ندارد. تا این لحظه رسانه قوه قضائیه اطلاعات و جزئیاتی در‌باره این دادگاه منتشر نکرده است.
 
مسعود شجاعی: مهدی یراحی فرزند خلف این مملکت است

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار عکسی از مهدی یراحی در یک استوری که در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد، نوشته است که هنرمندان و ورزشکاران اجازه ندارند در سیاست دخالت کنند حتی اگر دغدغه‌شان باشد اما کسانی که در کار سیاست هستند با خیال راحت می‌توانند در ورزش، هنر، پزشکی و مسائل روزمره بدون هیچ تخصصی دخالت کنند و تصمیم بگیرند. ‌شجاعی در حمایت از مهدی یراحی نوشته است: «مهدی یراحی مجرم نیست، فرزند خلف این مملکت است»‌ پس از بازداشت مهدی یراحی،‌ خواننده موسیقی پاپ و همچنین ترانه‌‌های اعتراضی در دوشنبه ۶ شهریور بسیاری از چهره‌های مطرح سیاسی، هنری و ورزشی در ایران و خارج از ایران از او حمایت کردند و خواهان آزادی‌اش شدند. ‌یراحی پس از انتشار تازه‌ترین ترانه‌ اعتراضی‌اش با عنوان «روسریتو» علیه حجاب اجباری بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
برچسب ها: مهدی یراحی

۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۰۱:۴۶
مهدی یراحی ...فرزند عزیز ملت مظلوم و گرفتار ایران......

مهدی عزیز دوستت داریم و با تو
همدلیم (437163)
ناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۰۷:۰۱
خدایا خودت به فریاد برس
تا کی خدا ربشه ظلم را خشک کنه (437168)
شهباز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۰۳
تا اونجا که ما میدونیم دایره علاقمندی برخی مسئولین و سیاستمداران از این موارد هم فراتر رفته و دامنه آن به میان اتاق خواب مردم هم کشیده شده است.مثلا اگر تعداد فرزندان کم باشد در صورت لزوم به عنوان تدارکاتچی هم ورود می کنند.بعید نیست در آینده جرم کم فرزند آوری را هم تعریف کنند و با یک تریک شرعی لازم الحد و والتعزیر گردانند. (437179)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها