به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۶۷۸

به روزرسانی در رکلا؛ از لوگوی جدید تا افزایش سرعت در ارائه خدمات قرارداد

گروه کسب و کار:
به روزرسانی در رکلا؛ از لوگوی جدید تا افزایش سرعت در ارائه خدمات قرارداد
چند سالی است که تهیه نمونه‌ قراردادهای آماده به یکی از نیازهای مهم صاحبان سرمایه، کارفرمایان و اشخاص حقیقی یا حقوقی تبدیل شده است که برای انجام توافقات و پیگیری پروژه‌های خود، به متن قانونی نمونه قرارداد نیاز دارند. در این میان یکی از خوش نام‌ترین پلتفرم‌های حقوقی که به ارائه نمونه قراردادهای آماده می‌پردازد، رکلا است. رکلا نام شناخته شده‌ای در بازار قرارداد است و اعتبار و تخصص این پلتفرم از آنجایی نشات می‌گیرد که تنها پلتفرمی است که خدمات خود را صرفا به ارائه نمونه قرارداد، تنظیم قرارداد و مشاوره حقوقی مرتبط با قرارداد اختصاص داده است. بدون شک شناخت نیاز مشتری و تلاش برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر در آن راستا، باید از ارزش‌های مهمی باشد که صاحبان پلتفرم‌ها دنبال می‌کنند. تیم حقوقی رکلا نیز در این راستا دست به یک به روزرسانی بزرگ زده است که امروز و در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.
پس اگر از مشتریان رکلا هستید یا اگر به دنبال یک سایت حرفه‌‌ای و متخصص در زمینه خرید قرارداد می‌گردید، باید با این ورژن جدید از سایت رکلا آشنا شوید.

دسترسی به رکلا، آسان‌تر از همیشه
هر زمانی که نیاز داشتید یک نمونه قرارداد خاص را به سرعت تهیه کنید یا هر زمان که خواستید با یک مشاور حقوقی متخصص در حرفه قرارداد نویسی، گفتگو کنید و از او مشورت بگیرید، کافی است عبارت‌هایی مانند نمونه قرارداد، قرارداد یا حتی متن قرارداد را در گوگل جستجو کنید. بدون شک به سادگی رکلا را پیدا خواهید کرد یا اینکه می‌توانید نام رکلا را جستجو کنید.
علاوه براین، رکلا اکانت فعالی در اینستاگرام دارد که در پست‌ها و استوری‌هایی که آنجا منتشر می‌کند، نکات حقوقی مهمی که باید در زمان امضای قرارداد به آن توجه داشته باشید را توضیح می‌دهد. ادمین صفحه اینستاگرام رکلا نیز دایرکت‌هایی با محتوای سوالات مرتبط به قرارداد را پاسخ می‌دهد و با توجه به سوالی که می‌پرسید، خدمات حقوقی که برای شما مناسب باشد را معرفی خواهد کرد. چه رکلا را از پیش بشناسید و چه شناختی نسبت به آن نداشته باشید، اگر در فضای وب به دنبال نمونه قرارداد باشید، حتما رکلا را به سادگی پیدا خواهید کرد.

طیف گسترده‌ای از نمونه قراردادها همراه با توضیحات کاربردی و اختصاصی در رکلا
زمانی که وارد سایت رکلا می‌شوید، اولین چیزی که به چشمتان می‌خورد موتور جستجوی قوی برای جستجوی نمونه قراردادهایی است که در این سایت ارائه شده‌اند. حساسیت این موتور جستجو از نسخه قبلی آن، بسیار بیشتر شده است. برای تهیه هر قراردادی که نیاز داشته باشید، کافی است کلمه کلیدی آن را در باکس جستجوی قرارداد که با عبارت «چه قراردادی می‌خواهید؟» نمایش داده شده است، جستجو کنید. این موتور قوی جستجو، در کسری از ثانیه، قراردادهای مرتبط با آن موضوع را برای شما نمایش می‌دهد و می‌توانید قراردادی که دنبال آن بودید را به سادگی پیدا کنید.

images_1696250436_651aba4441a7d.png

روی هر نمونه قرارداد که بزنید، به سرعت به صفحه اختصاصی مربوط به آن قرارداد منتقل خواهید شد. هر کدام از این صفحه‌ها به صورت اختصاصی، یک قرارداد را معرفی می‌کنند. معرفی نمونه قراردادها و شرایط و موارد استفاده از آن‌ها، از مهمترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که پلتفرم‌های حقوقی باید به آن توجه داشته باشند زیرا قرارداد چیزی نیست که عموم مردم از جزئیات آن مطلع باشند. بنابراین، ممکن است در بسیاری از مواقع، برای انتخاب یک قرارداد مناسب، به مشکل بخورند.
برای رفع این مشکل، هر صفحه مربوط به نمونه قراردادهای موجود در رکلا، دارای بخش توضیحات متنی و جدول اطلاعات بیشتر هستند که درباره موارد کاربرد این قرارداد، مفاد موجود در آن و حتی تعداد صفحات و نوع فونتی که برای نگارش قرارداد استفاده شده است، توضیح می‌دهند.

ایجاد امکان ارتباط مستقیم با پشتیبان رکلا از 8 صبح تا 12 شب
دغدغه و نگرانی مهم اشخاصی که تمایل دارند از پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف، خدمات دریافت کنند، مساله پشتیبانی و امکان برقراری ارتباط با اپراتورها و پشتیبان‌های آن سایت است. تا این لحظه که مشغول نگارش این گزارش هستیم، تیم رکلا تنها پلتفرم حقوقی است که خدمات پشتیبانی آنلاین را در لحظه و بدون تعلل ارائه می‌دهد. خدمات پشتیبانی در این سایت، هم با شماره‌گیری تلفن‌های آن و هم از طریق چت پشتیبان سایت انجام می‌شود.

چت آنلاین رکلا

تا پیش از این، تیم رکلا در ساعات اداری، به صورت آنلاین و در چت پشتیبانی، به سوالات کاربران در خصوص انتخاب قرارداد مورد نظرشان پاسخ می‌داد. علاوه براین، اگر مشکل فنی در خصوص دستیابی به نمونه قرارداد‌ها یا سایر خدمات سایت وجود داشته باشد، از طریق همین پشتیبانی به سرعت پیگیری می‌شود. تیم رکلا با هدف بهبود و افزایش کیفیت ارائه سرویس‌های خود، بازه زمانی پوشش و ارائه پشتیبانی در چت آنلاین سایت را افزایش داده است و عملا شما می‌توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب با رکلا در ارتباط باشید و اگر مشکل یا سوالی پیش آمد، از طریق چت آنلاین سایت، بپرسید. پس اگر برای انتخاب ماهیت قراردادی که به آن نیاز دارید، مردد هستید یا نیاز می‌بینید که پیش از انتخاب یک نمونه قرارداد، نسبت به محتوای آن آگاه باشید و بدانید که برای شما مناسب است یا خیر، با حضور در رکلا، می‌توانید بدون محدودیت و از سایت 8 صبح تا 12 شب با پشتیبان آنلاین در ارتباط باشید.

توضیحات لازم درباره هر نمونه قرارداد را بشنوید و سپس قراردادتان را بگیرید
علاوه بر توضیحات کامل و کاربردی که در صفحه اختصاصی هر نمونه قرارداد ارائه شده است، تیم حقوقی رکلا مژده داده‌اند که در آینده نزدیک، امکان ارائه توضیحات صوتی را نیز فراهم می‌کنند. قرار است محتوای این توضیحات صوتی، پاسخ به متداول‌ترین سوالات کاربران درباره قراردادها و اشاره به موارد کاربرد آن قرارداد باشد و همچنین در این فایل‌های صوتی، بخش‌های مختلف و مفاد نوشته شده در هر قرارداد توضیح داده می‌شوند. به این ترتیب، بعد از مطالعه توضیحات و اطلاعات و بعد از شنیدن توضیحات فایل صوتی مرتبط به هر قرارداد، به راحتی می‌توانید قرارداد مناسب خود را انتخاب و تهیه کنید.

رکلا این بار با سرعت بسیار بیشتر
اگر یک مرتبه با هدف انتخاب و تهیه یک قرارداد یا حتی با هدف خواندن مقالات تخصصی مرتبط به قرارداد در سایت رکلا بچرخید، حتما به سادگی متوجه خواهید شد که استفاده از بخش‌های مختلف این سایت و انتقال از هر صفحه به صفحه دیگر آن، چقدر راحت و ساده است. به این صورت که صفحات سایت با سرعت فوق العاده‌ای به صفحه دیگر منتقل می‌شوند. بالا رفتن سرعت انتقال صفحات سایت از مزیت‌های بی نظیر ورژن جدید سایت رکلا است که نیاز آن دسته از مشتریان و مخاطبان کم حوصله و عجول را به خوبی برطرف می‌کند.
طراحی و ساخت ورژن جدید سایت رکلا به عهده متخصصانی سپرده شده‌است که متعهد بوده‌اند سطح رضایت مشتریان رکلا را براساس معیارهای کیفیت رابط کاربری و تجربه کاربری ارزیابی و بررسی و با در نظر گرفتن مشکلات و نیاز کاربران، دستیابی به بخش‌های مختلف سایت و دریافت خدمات را آسان‌تر کنند. با مشاهده این ورژن از رکلا می‌توانیم بگوییم این متخصصان موفق عمل کرده‌اند.

تغییرات در لوگوی جدید رکلا
رکلا کاملا نسبت به تغییر لوگوی خود، مصمم بوده است و عملا شکل و روی دیگری به آن داده است. لوگوی رکلا متبادر کننده مفاهیمی همچون کاغذ، نوشته و قرارداد در ذهن است. استفاده از رنگ سازمانی سابق به انضمام رنگ مکمل نارنجی که جایگزین رنگ زرد شده است نیز بخش دیگری از این تغییر در نمود خارجی از استارتاپ حقوقی است و در تمام سایت نیز خود را نشان می‌دهد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها