به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۳۴۰۷۰

جمله شوکه کننده رئیسی در میانه یک سخنرانی

جمله شوکه کننده رئیسی در میانه یک سخنرانی
گروه فیلم: سخنرانی ابراهیم رئیسی در سیزدهمین همایش ملی نخبگان در فضای مجازی وایرال شده است.رئیس جمهور در این ویدئو از خاطره عجیب ملاقات خود با بیماران خاص گفت.رئیسی به نمایندگان بیماران خاص که به دفتر او رفته بودند، گفته عمر دست خداست و از کجا معلوم ما نتوانیم داروی مورد نیاز را در این رابطه با این همه استعداد درخشان در کشور بسازیم.
....
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: ابراهیم رئیسـی

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۸:۵۸
من منتقد رئیسیم اما این صحبتها بسیار جالب بود (438165)
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۹:۵۸
همه حرف های ایشان درست. اما لعنت بر پدر و مادر هر یک از مقامات اگر برای درمان بیماری به خارج برود. عمر دست خداست دیگه! (438166)
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۲۰:۳۴
یکی باید خیلی بی چشم و رو باشه که کم کاری خودش و وزراش رو به تصمیم خدا محول کنه. اگه عمر دست خداست رییسی و وزراش خودشون رو از برج میلاد بندازند پایین. (438167)
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۱۱:۱۳
می سوزید از درخشش رییسی؟
بسوزید (438172)
DAYANI
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۱۵:۲۰
از آنجا که شما تمایلی به پیشرفت علم در ایران ندارید و نخبه ها را یا به آنور دنیا یا به آن دنیا رهسپار میفرمائید. (438179)
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۱۷:۰۸
خداییش گوش کردید چی میگه بعد انتقاد کنید؟ میگه اولاً عمر دست خداست، ثانیاً از کجا معلوم خودمون نتونیم بسازیم، ثالثاً فعلاً داروها رو وارد می‌کنیم که مشکل حل بشه بعدشم سعی می‌کنیم بسازیم. این «حرف» هیچ مشکل خاصی نداره. اینکه درنهایت چطور «عمل» شده رو نمی‌دونم ولی جملهٔ شوکه کننده‌ای توی حرفاش نیست. (438180)
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۱۵:۱۱
انقدر تیتر الکی و بیخود نزن
کجای این حرف عجیب بود

کجای این حرف بد بود (438433)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها