به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۴۳۵۶۲۴

هشدار به سپاهان در شبی که درخشان بود

هشدار به سپاهان در شبی که درخشان بود
گروه ورزشی: یک کارشناس فوتبال در خصوص نخستین پیروزی سپاهان در لیگ آسیا گفت: خوشبختانه موفق به کسب نتیجه کافی و ۳ امتیاز شدیم، ولی اشتباهات در همه خطوط بسیار زیاد بود و به اصطلاح، خودمحور عمل کردن بسیاری از بازیکنان در خیلی از لحظات بازی باعث ایجاد آن ناهماهنگی در تیم سپاهان شد.
 
به گزارش ایسنا، قاسم زاغی‌نژاد در خصوص پیروزی ۳ بر ۱ سپاهان در دیداری خارج از خانه و برابر نماینده ازبکستان، کیفیت سپاهان را استاندارد دانست و اظهار کرد: با توجه به تعداد بازیکنان مصدوم، وضعیت تیم خیلی ایده‌آل نیست، اما باید قبول کنیم که تمامی بازیکنان تیم سپاهان از نظر کیفی، استانداردهای لازم را دارا هستند و هر بازیکن جانشینی که به میدان بیاید، می‌تواند دستاوردهای مربی را به اجرا بگذارد.وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که باید بپذیریم نبود بازیکنان باتجربه و تاثیرگذار، خاص است که این مورد نیز از دلایل ناهماهنگی است.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به عملکرد سپاهان و دلیل برخی ناهماهنگی‌های خط حمله، تصریح کرد: از آخرین بازی سپاهان که در مقابل صنعت نفت بود، زمان زیادی می‌گذرد و از دلایل آن، می‌توان به دور بودن از شرایط بازی و مسابقه اشاره کرد. البته حاضر نبودن بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار و تعیین‌کننده نیز در شکل تیمی موثر بود.

خود محور بودن بازیکن هماهنگی تیم را از بین برد
زاغی‌نژاد ادامه داد: خوشبختانه امروز در مقابل تیمی بازی کردیم که کیفیت بالایی نداشت و موفق شدیم برنده میدان باشیم، ولی اگر بخواهیم با ضریب اشتباهی مانند این بازی در سایر رقابت‌ها حاضر شویم، مطمئنا نتایج خوبی کسب نخواهیم کرد.

او تاکید کرد: خوشبختانه موفق به کسب نتیجه کافی و ۳ امتیاز شدیم، ولی اشتباهات در همه خطوط بسیار زیاد بود و به اصطلاح، خودمحور عمل کردن بسیاری از بازیکنان در خیلی از لحظات بازی باعث ایجاد آن ناهماهنگی در تیم سپاهان شد. امیدواریم که این بازی آخرین رقابتی باشد که اینگونه در میدان حاضر شدیم.

آل‌کثیر به معنا واقعی قابل اعتماد است
این کارشناس فوتبال با بیان حضور فعال آل کثیر و دابو در این دیدار، یادآور شد: آل کثیر بازیکنی است که استانداردهای لازم را برای بازی‌های سخت و سنگین دارد و این بازیکن از نظر تجربی و فنی می‌تواند پاسخگوی نیازهای فنی تیم باشد. البته نبود مغانلو نیز می‌تواند از قدرت ما در حمله بکاهد، زیرا هنگامی که در ارسال‌ها از کنار زمین و ضربات ایستگاهی، بازیکنان باکیفیتی در ارسال و انتقال توپ داریم، حضور این دست بازیکنان با شرایط فیزیکی مناسب، بسیار تاثیرگذار و تعیین‌کننده است. آل‌کثیر بازیکن باکیفیتی است و به معنای واقعی می‌توان به عنوان یک فوروارد و مهاجم به آن اعتماد کرد.

زاغی‌نژاد در پایان تاکید کرد: به اعتقاد من، نکته‌ای که باید به آن پرداخته شود، طبق چندین بازی اخیر در تمام خطوط و بازیکنان ضریب اشتباه سپاهان در این بازی بسیار زیاد بود. اگر چنین اتفاقاتی در بازی‌های دشوارتر رخ دهد، باید تاوان سنگینی را بپردازیم. قطعا در اتاق فکر کادر فنی و مدیریت باشگاه این موضوع آنالیز خواهد شد. مطمئنا در رقابت‌های پیش‌رو بسیای از این مشکلات رفع خواهد شد.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها