به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۳۷۹۹۲

بیمه‌دات‌کام فرق می‌کنه؛ بدون تعطیلی، بهترین قیمت و پرداخت قسطی

گروه اقتصادی: بیمه‌دات‌کام یک کارگزاری آنلاین فروش بیمه است. این کارگزاری با حمایت از ورزشکاران در کمپین اخیر خود از یک کاراکتر فوتبالی استفاده کرده است.
بیمه‌دات‌کام فرق می‌کنه؛ بدون تعطیلی، بهترین قیمت و پرداخت قسطی
یکی دیگر از دلایل انتخاب تدلاسو را می‌توان تاکید بر اهمیت انتخاب‌ها و جزییات زندگی نیز برشمرد. در زندگی روزمره افراد انتخاب‌های زیادی انجام می‌دهند و گاهی نسبت به اهمیت این انتخاب‌ها اطلاعات کافی را ندارند. بیمه‌دات‌کام با تاکید بر اهمیت انتخاب‌ها در زندگی، بیلبوردهای زیادی را با شعار نگو فرقی نمی‌کنه و چهره تدلاسو معروف، در معرض دید مخاطبان قرار داد. در این مطلب می‌خواهیم در مورد مزایای انتخاب بیمه‌دات‌کام و اهمیت انتخاب‌ها با شما صحبت کنیم.
 


نگو فرقی نمی‌کنه؛ بررسی مزایای خرید از بیمه دات کام
بیمه‌دات‌کام در راستای مسئولیت اجتماعی خود در جهت آگاهی بخشی عمومی، در کمپین نگو فرقی نمی‌کنه در مورد خرید قسطی بدون نیاز به چک و سفته واقعی، اطلاع رسانی‌هایی را انجام داد. اما این تنها مزیت خرید از بیمه دات کام نیست. این سامانه اینترنتی با هدف ارزش‌گذاری به مخاطبان و توجه به جزییات اطلاعات زیادی را در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار داده است تا بهترین انتخاب ممکن را در زمان خرید بیمه داشته باشند. در ادامه این مزایای خرید از بیمه‌دات‌کام را با هم بررسی می‌کنیم.
 
تضمین بهترین قیمت بیمه با استعلام و مقایسه همزمان شرکت‌های بیمه
تضمین بهترین قیمت بیمه یکی از مزایای چالش‌برانگیز بیمه‌دات‌کام است. اما بیمه‌دات‌کام با در دسترس قرار دادن امکان مقایسه شرکت‌های بیمه‌ای مختلف در زمان استعلام بیمه، به راحتی می‌تواند به بیمه‌گزاران این اطمینان را بدهد که بیمه‌نامه را با بهترین قیمت ممکن خریداری می‌کنند. بیمه‌گزاران در صفحه استعلام بیمه علاوه بر قیمت‌های مختلف در شرکت‌های بیمه گوناگون، می‌توانند شرکت‌های بیمه‌ای را از نظر توانگری مالی، تعداد شعب، پوشش‌ها و شرایط خرید نیز با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

امکان خرید بیمه به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته
سامانه آنلاین بیمه‌دات‌کام با در نظر گرفتن ارزش زمان مشتریان امکان خرید بیمه در تمام ایام هفته را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار داده است. به این ترتیب مشتریان می‌توانند در تمام ایام هفته و در تمام ساعات شبانه روز به راحتی بیمه‌‎نامه مدنظر خود را خریداری کنند.

خرید قسطی بیمه بدون نیاز به چک و سفته واقعی
خرید قسطی بیمه یکی از موضوعاتی است اکثر شرکت‌های بیمه این روزها در مورد آن صحبت می‌کنند. اما بیمه‌دات‌کام با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، برای ترویج خرید بیمه و خرید آسان بیمه امکان خرید قسطی بیمه‌نامه خودرو را بدون نیاز به چک و سفته واقعی در دسترس بیمه‌گزاران قرار داده است. در خرید قسطی بدون چک و سفته واقعی، مشتریان اعتبارسنجی می‌شوند. بعد از اعتبارسنجی و در صورت تایید از سوی این کارگزاری به آن‌ها اطلاع داده می‌شود که امکان خرید بدون چک و سفته را دارند. این نوع خرید با توجه به شرایط اقتصادی کنونی امکان تهیه بیمه‌های خودرویی را برای بیمه‌گزاران راحت‌تر کرده است.
 
پشتیبانی، پاسخ‌گویی و مشاوره رایگان در تمام ساعات و روزهای هفته
از دیگر مزایای انتخاب بیمه‌دات‌کام می‌توان به پشتیبانی، پاسخ‌گویی و مشاوره رایگان این مجموعه اشاره کرد. بیمه‌دات‌کام امکان برخورداری از مشاوره رایگان قبل از خرید بیمه و پاسخگویی 24 ساعته را در دسترس مشتریان خود قرار داده است تا در تمام ساعات شبانه روز حتی در تعطیلات نیز بتوانند پاسخ سوالات بیمه‌ای خود را دریابند.

پرداخت عوارض آزادراهی در خرید بیمه شخص ثالث
بیمه‌گزاران با انتخاب بیمه‌دات‌کام در زمان خرید بیمه شخص ثالث از پرداخت عوارض آزادراهی معاف می‌شوند. پرداخت عوارض آزادراهی در کنار سایر مزایای دیگری که نام بردیم، می‌تواند به بیمه‌گزاران اطمینان دهد که بیمه را با بهترین قیمت ممکن خریداری می‌کنند.

 کاهش قیمت خرید بیمه با شرکت در کمپین‌ها و استفاده از تخفیفات فصلی مختلف بیمه‌دات‌کام
مجموعه بیمه‌دات‌کام با برگزاری کمپین‌های گوناگون علاوه بر اهدای جوایز به شرکت کنندگان، امکان برخورداری از تخفیفات بیمه‌ای را نیز برای آن‌ها فراهم می‌آورد. همچنین این مجموعه به مناسبت‌های مختلف و در فصول مختلف سال نیز تخفیفاتی را برای بیمه‌گزاران در نظر گرفته است.
 
صدور سریع بیمه‌نامه و ارسال رایگان به آدرس دل‌خواه بیمه‌گزاران
با ثبت خرید قبل از ساعت 21، بیمه‌دات‌کام بیمه‌نامه شما را در همان روز صادر می‌کند. علاوه بر این بیمه‌گزاران با انتخاب دریافت بیمه‌نامه فیزیکی و درج آدرس دل‌خواه می‌توانند بیمه‌نامه خود را در آدرس مدنظرشان به صورت رایگان دریافت نمایند.
 
بیمه‌دات‌کام فرق می‌کنه؛ تضمین بهترین قیمت با بیمه‌دات‌کام
بیمه‌دات‌کام در کمپین اخیر خود با تاکید بر اهمیت انتخاب‌ها از مخاطبان می‌خواهد در زمان انتخاب بیمه دقت لازم را داشته باشند. مزایای بی‌شمار این کارگزاری اینترنتی به خوبی به مخاطبان یادآور می‌شود که می‌توانند بیمه را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنند. در این مقاله در مورد مزایای بیمه‌دات‌کام با شما صحبت کردیم و همچنین در مورد اهمیت انتخاب‌ها در زندگی نیز نکاتی را به شما یادآور شدیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.
 
برچسب ها: بیمه بیمه خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها