به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۳۹۰۴۳

مرگ عجیب یک دزد پس از خفت‌گیری/فیلم

مرگ عجیب یک دزد پس از خفت‌گیری/فیلم
گروه فیلم: در اتفاقی عجیب دوربین‌های مداربسته در برزیل مرگ ناگهانی یک سارق را تنها چند ثانیه پس از سرقت موتورسیکلت از مردی مسن ثبت کردند.به گزارش فرارو،این حادثه سه شنبه گذشته، ۷ نوامبر، در خیابانی در شهر سائوپائولو در جنوب شرقی برزیل رخ داد.
 
این ویدئو که توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط شده است، نوجوانی به نام یوری گوستاوو داسیلوا گودوی (۱۷ ساله) و همدست دیگرش را نشان می‌دهد که یک موتورسوار ۶۶ ساله را متوقف کرده و موتورسیکلت او را سرقت می‌کنند.دو سارق پس از محاصره این مرد اطراف وسایل او از جمله کلاه ایمنی روی سرش را به سرقت بردند یکی از آن‌ها پس از سوار شدن موتور سرقتی از محل متواری شد.

در عرض چند ثانیه، یوری گوستاوو نیز حرکت کرد، اما به سختی چند متر حرکت کرد و روی زمین سقوط کرد.
در حالی که سارق روی زمین بود خودرویی نزدیک شد و بدون اینکه بداند چه اتفاقی افتاده پیاده شده و به قصد کمک رفت، عده‌ای از رهگذران به او هشدار دادند که این فرد یک دزد است و در نهایت و آن‌ها با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.

مردی که توسط دو سارق هدف قرار گرفته به پلیس گفت: دو سارق اسلحه را به سمت صورت وی نشانه رفته و موتور و پول او را به سرقت بردند.رسانه‌های محلی گزارش دادند که امدادگران برای مداوای سارق در محل حاضر شدند، اما در محل سقوط او اعلام کردند که فوت کرده است.پلیس در حال رسیدگی به این پرونده به عنوان سرقت و مرگ مشکوک سارق نوجوان است.از متوفی یک قبضه سلاح گرم نیز کشف و ضبط شد. همدست او و موتورسیکلت سرقتی هنوز پیدا نشده است.
....
برچسب ها: مرگ خفت گیری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها