به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۴۵۴۷۹

عصبانیت ستاره یونایتد:دیگر نمی‌شود ادامه داد

عصبانیت ستاره یونایتد:دیگر نمی‌شود ادامه داد
گروه ورزشی:لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که این تیم باید زودتر به این وضعیتی که در آن قرار گرفته است خاتمه دهد.به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و حتی کسب یک امتیاز در آنفیلد در این شرایط هم نتوانست موج انتقادات از این تیم را کاهش دهد. 

شاگردان اریک تن‌هاخ در لیگ برتر انگلیس عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند و در لیگ قهرمانان هم با قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی گروه حتی فرصت حضور در لیگ اروپا را هم از دست دادند تا رقابت‌های اروپایی به صورت کلی برای این تیم به پایان رسیده باشد. 

شاو در گفتگو با خبرنگاران درباره این وضعیت اظهار داشت:« حالا دیگر باید بنایی درست داشته باشیم. هر بازی چه در آنفیلد باشد و چه در اولدترافورد، همیشه شرایط یکسان پیش می‌رود و من فکر می‌کنم همین چیزی است که ما از نبودش رنج می‌ربریم، این که ثبات درستی در زمین نداریم. 

فکر می‎‌کنم یک بازی خیلی خوب هستیم، برای مثال بازی برابر چلسی که بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و سپس با قبول شکست برابر بورنموث و دریافت سه گل خودمان را رها کردیم. این قابل قبول نیست. ما نباید چنین چیزی را بپذیریم. این چیزی است که نیاز به تغییر دارد و باید خیلی سریع عوض شد چون ما نمی‌توانیم با این وضعیت به کارمان ادامه دهیم.»

یونایتد حالا تنها تیمی است که موفق شده است در این فصل از لیورپول در آنفیلد امتیاز بگیرد. هواداران شیاطین سرخ امیدوار هستند که آنها بتوانند در سایر دیدارها هم شرایط را به سود خودشان تغییر دهند و از این بحران عبور کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها