به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۴۵۲۵۰

شروود: تن‌هاخ دست از بهانه گیری بردار

شروود: تن‌هاخ دست از بهانه گیری بردار
گروه ورزشی:تیم شروود، هافبک سابق تاتنهام، به شدت از عملکرد اریک تن‌هاخ و برخوردش با بازیکنان منچستریونایتد انتقاد کرد.به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چند هفته اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده که باعث شده انتقادات بسیاری از کادر فنی و بازیکنان این تیم صورت بگیرد.

هرچند آنها موفق شدند در بازی یکشنبه شب برابر لیورپول، این حریف قدیمی را متوقف کنند و یک امتیاز از تیم یورگن کلوپ بگیرند اما فشارها روی این تیم همچنان ادامه دارد و این فشار بیشتر از هر کسی روی تن‌هاخ است.شروود در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:" تن‌هاخ باید دست از پنهان شدن پشت گلیزرها بردارد. او باید دست از پنهان شدن پشت مشکلات زمین تمرین و سوراخ‌های سقف ورزشگاه اوادترافورد بردارد و به این کارها پایان دهد.
شاید این موضوعات در طولانی مدت تاثیرگذار باشد اما سرمربی باید کار خودش را انجام دهد. او باید بهترین عملکرد را از بازیکنانش بگیرد. گلیزرها نباید سپر بلای او باشند. وقتی در خانه برابر بورنموث شکست می‌خورید، چنین اتفاقی غیر قابل قبول است.

ما می‌دانیم که آنها مصدومانی دارند و مدام در این باره صحبت می‌کنند. تک تک باشگاه‌ها در لیگ برتر مصدوم دارند. دهانت را ببند و کارت را انجام بده. در زمین تمرین تلاش کن و به بازیکنانت یاد بده برای این پیراهن بجنگند چون در حال حاضر چنین کاری نمی‌کنند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها