به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۴۶۵۷۱
هفته چهاردهم لیگ برتر ایران؛

نخستین برد استقلال خوزستان در اهواز رقم خورد

نخستین برد استقلال خوزستان در اهواز رقم خورد
گروه ورزشی: دیدار تیم های استقلال خوزستان و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر با پیروزی تیم خوزستانی به پایان رسید.
 در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه تیم استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ میزبان مس رفسنجان بود که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید تا این تیم نخستین پیروزی خود در این فصل لیگ برتر را تجربه کند. گل‌های این مسابقه را محمود مطلق زاده (۴۵+۱ - پنالتی) و حسین کاظمی (۸۴) برای استقلال خوزستان و میثم تیموری (۷۴) برای مس رفسنجان به ثمر رساندند.
نیمه اول این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم تلاش می‌کردند بازی خود را به حریف تحمیل کند اما در امر گلزنی موفق نبودند. این نیمه بدون گل رو به پایان بود اما در آخرین ثانیه‌های بازی داور مسابقه برای میزبان خوزستانی پنالتی گرفت. محمود مطلق زاده پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد در دقیقه (۱+۴۵) دروازه مس رفسنجان را باز کند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان برسد.
در نیمه دوم این مسابقه تلاش‌های تیم مس رفسنجان برای به تساوی کشاندن بازی در دقیقه ۶۴ به نتیجه رسید و میثم تیموری موفق شد در دقیقه ۷۴ گل تساوی را به ثمر برساند.
اما تیم استقلال خوزستان بعد از این گل حملات خود را از سر گرفت و حسین کاظمی در دقیقه ۸۴ گل دوم این تیم را به ثمر رساند تا این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان برسد.
در جدول رده بندی لیگ برتر تیم استقلال خوزستان با ۸ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و مس رفسنجان هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

پیکان و فولاد امتیازات را تقسیم کردند
دیدار تیم های فوتبال پیکان تهران و فولادخوزستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
 تیم‌های فوتبال پیکان و فولاد از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران (پاس قوامین) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
کریستوفر کنت، محمد خادمی منفرد، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، شاهین توکلی، محمد آبشک، محمد عسکری (۷۹- گادوین منشأ)، محمد علی‌نژاد (۷۹- مجتبی نجاریان)، ساسان انصاری، عادل آرغند (۴۵- محمدرضا غبیشاوی) بازیکنان فولاد در این بازی را تشکیل می‌دادند.
محمد ناصری، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل (۶۳- امیر شهیم)، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، امیر طاهر، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست و محمدحسین فلاح ترکیب پیکان را تشکیل دادند.
پیکانی‌ها در نیمه اول بهتر از حریف بودند و چند موقعیت خوب هم برای گلزنی داشتند اما هیچکدام از آنها برای شاگردان رضا عنایتی ثمره‌ای نداشت. پس از شروع نیمه دوم دو تیم به دنبال باز کردن دروازه یکدیگر به خط حمله خود قوت بخشیدند اما اتفاقی رخ نداد.
فولاد با این تک امتیاز، ۱۲ امتیازی شد و پیکان ۱۱ امتیازی و به ترتیب در رده‌های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.
 
برچسب ها: لیگ برتر ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها