به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۴۸۱۴۲

افزایش تعرفه اینترنت کج سلیقگی دولت است

افزایش تعرفه اینترنت کج سلیقگی دولت است
گروه اقتصادی: نماینده شیراز و زرقان در مجلس معتقد است افزایش تعرفه اینترنت کج سلیقگی دولت است و آشنایی کافی با اینترنت در دولت وجود ندارد.به گزارش ایلنا، علیرضا پاک فطرت گرانی قیمت اینترنت توسط دولت در این مقطع از سال امری طبیعی نیست، افزود: متاسفانه عده‌ای در پشت این داستان به بهانه تقویت اپراتورها و درست کردن زیر ساخت‌ها اقدام به افزایش قیمت اینترنت کرده‌اند.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه با بیان اینکه در شرایط فعلی دانش آموزان و دانشجویان که به دنبال کسب علم و دانش هستند از اینترنت استفاده می‌کنند، ادامه داد: دولت به جای اینکه جهت توسعه علم و پیشرفت کشور اینترنت را با قیمت کم و ناچیز در اختیار افراد و دانشجویان و ... قرار دهد؛ نرخ اینترنت را افزایش می‌دهد.
وی بیان کرد: اگرچه پایین نگه داشتن قیمت اینترنت یکی از شعارهای مهم دولت در آستانه انتخابات بود اما افزایش و گران کردن قیمت و بسته‌های اینترنتی برای بنده به عنوان نماینده مجلس امری صحیح و قابل قبول نیست.

عضو مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه از دولت انتظار دارم که در رابطه با تصمیم افزایش قیمت اینترنت تجدید نظر کند، خاطرنشان کرد: دولت باید اقدامات مناسبی جهت اینترنت و استفاده این تکنولوژی برای مراکز علمی، فنی و حرفه‌ای و پزشکی و ... انجام دهد و هزینه آن را برای این اقشار کاهش دهد.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه جهت افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی نمایندگان مجلس حتما به مسئولان مربوطه و دولت تذکر می‌دهند، تصریح کرد: در صورتی که فرصتی فراهم شود بنده به صورت کتبی و شفاهی به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات تذکر خواهم داد و بی شک این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به اعتقاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گران کردن قیمت اینترنت بدون هماهنگی مجلس توسط دولت اقدامی قابل قبول نیست، گفت: مسئولان باید به تمام زوایا و تبعات ناشی از افزایش قیمت اینترنت توجه کنند و از این رو افزایش قیمت اینترنت می‌تواند تمام دستگاه و تجهیزات مرتبط با فناوری مانند لپ تاپ، تبلت، خدمات مراکز اینترنتی، فضای کسب و کار و .... را گران کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها