به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۴۸۵۹۶

خبر تلخ بریتنی اسپیرز به هوادارانش

خبر تلخ بریتنی اسپیرز به هوادارانش
گروه فرهنگی: پس از گزارش‌های برخی رسانه‌های آمریکا درباره استخدام تعدادی ترانه سرا برای ساخت دهمین آلبوم بریتنی اسپیرز، این خواننده آمریکایی گفت که او دیگر هیچگاه به صنعت موسیقی باز نخواهد گشت.به گزارش انتخاب،او گفت: «روشن است که غالب این خبر‌ها چرند است.»
 
اسپیرز همچنین اضافه کرد که تنها برای سرگرمی تعدادی آهنگ ساخته و طی دو سال اخیر بیش از بیست ترانه برای دیگران نوشته است.«من بی‌نام و نشان می‌نویسم و حقیقتا از اینگونه نوشتن لذت می‌برم.»بریتنی اسپیرز در اواخر دهه نود و در جوانی به شهرت رسید. خبر ازدواج و سپس جدایی او از سام اصغری مدل ایرانی در سال گذشته بسیار خبرساز شد.

پست اینستاگرامی این خواننده به همراه تصویری از نقاشی نام گوییدو رنی نقاش دوران رنسانس با عنوان «سالومه حامل سر جدا شده یحیی تعمید دهنده» در صفحه شخصی او بازرسانی شد.در اوت سال ۲۰۲۲ اسپیرز اولین ترانه جدید خود را پس از پایان قیمومیت پدرش منتشر کرد.در سال ۲۰۰۸ دادگاه جیمی اسپیرز را که پدر این ستاره پاپ است به عنوان قیم او منصوب کرد. این حکم پس از بستری شدن این بریتنی در بیمارستان به خاطر نگرانی در مورد وضعیت سلامت روانی صادر شد.
برچسب ها: بریتنی اسپیرز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها