به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۴۵۰۷۴۰

قتل همسایه به‌خاطر جای پارک

قتل همسایه به‌خاطر جای پارک
گروه حوادث: راننده نیسان که به خاطر جای پارک با همسایه‌اش درگیر شده و او را به قتل رسانده ‌است در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه شد.به گزارش اعتمادآنلاین، درگیری‌ای میان راننده نیسان و دو برادر اتفاق افتاده ‌بود که یکی از آنها با ضربه راننده نیسان به قتل رسید.

پلیس وقتی به محل درگیری رسید که جوانی به‌شدت مجروح شده و روی زمین افتاده ‌بود. به این ترتیب مرد جوان به نام شاهرخ به بیمارستان منتقل شد؛ اما جان باخت. پس از آن راننده نیسان بازداشت و پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی که در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد. سپس اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند. آنها درخواست قصاص را مطرح کردند و خواستار مجازات متهم شدند.برادر مقتول که خودش هم در درگیری حضور داشت گفت: روز حادثه من و برادرم شاهرخ می‌خواستیم با ماشین سمند از پارکینگ بیرون برویم.

نیسان مقابل پارکینگ ما پارک کرده و راننده رفته ‌بود. با اینکه عجله داشتیم حدود ۲۰ دقیقه‌ صبر کردیم اما صاحب نیسان را پیدا نکردیم. به همین خاطر با هم نیسان را به عقب هل دادیم تا توانستیم سمندمان را از پارکینگ بیرون بیاوریم. سوار ماشین شدیم اما سر کوچه برادرم یادش افتاد کلید را جا گذاشته است، به همین دلیل برگشتیم. ما سمند را جلوی در پارک کردیم و به طبقه پنجم رفتیم تا کلید را برداریم که یکباره متوجه داد و فریادهای مردی مقابل در خانه شدیم. منصور که صاحب وانت بود فریاد می‌کشید و اعتراض می‌کرد که چرا وانت او را جابه‌جا کرده‌ایم. او وقتی فهمید من و برادرم ماشینش را جابجا کرده‌ایم شیشه‌های سمندمان را شکست و رفت.

این مرد ادامه داد: ما واقعاً از کاری که منصور انجام داد حیران شده‌ بودیم. داشتیم فکر می‌کردیم باید چه کنیم که یک‌دفعه دیدیم این مرد و تعدادی زن و مرد که چوب و چاقو دارند از سر خیابان به سمت خانه ما می‌آیند. آنها به ما حمله کردند. منصور با چاقو به سمت برادرم حمله و چاقو را وارد سینه او کرد و بعد هم رفت.

وقتی متهم در جایگاه قرار گرفت اتهام را رد کرد و گفت: دو برادر ماشینم را جابه‌جا کرده‌ بودند. از شدت عصبانیت داد زدم و دو برادر هم فحاشی کردند، بعد درگیری اتفاق افتاد. در آن درگیری چندین نفر چاقو داشتند من نمی‌دانم چه کسی مرتکب قتل شده ‌است.

در این میان پدر مقتول گفت: دوربین‌های مداربسته و گفته‌های شهود نشان می‌دهد هیچ‌کس به جز منصور چاقو نداشت و او به پسرم حمله کرد. او مرا هم زد و من ۲۰ دقیقه بیهوش بودم. این مرد دروغ می‌گوید تا خون بچه من را پایمال کند.در ادامه متهم آخرین دفاعیاتش را مطرح کرد و قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها