به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۵۱۷۹۳

حضور آزمون برابر امارات در هاله‌ای از ابهام

حضور آزمون برابر امارات در هاله‌ای از ابهام
گروه ورزشی: رسانه ایتالیایی خبر داد سردار آزمون به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار برابر هنگ‌کنگ غایب بود و به همین دلیل احتمالا برابر امارات نیز به میدان نرود.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه) در آخرین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به دیدار امارات می‌رود. ایران با یک تساوی در این دیدار نیز صعودش را به عنوان تیم نخست گروه به دور بعدی قطعی خواهد کرد.
 
کوریره دلواسپورت در گزارشی به ارزیابی وضعیت سردار آزمون پرداخت و نوشت: «سردار آزمون به دلیل مشکل عضلانی و به خصوص فشار بر عضلاتش، بین زمین و سالن بدنسازی در رفت‌وآمد است و شرایطش را مدیریت می‌کند. به همین دلیل مقابل هنگ‌کنگ بازی نکرد و مطمئن نیست که فردا بتواند مقابل امارات به میدان برود؛ آن هم در شرایطی که ایران قبلاً صعودش را به دور بعدی قطعی کرده است.

رم با توجه به وضعیت مصدومیت این بازیکن، از راه دور شرایطش را زیر نظر دارد. این بازیکن ایرانی که تا ژوئن به صورت قرضی با رم ایتالیا قرارداد دارد، ۱۵ بازی با پیراهن جالوروسی انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.»رم در نبود آزمون و در اولین حضور دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی به مصاف تیم هلاس ورونا رفت که این بازی با پیروزی دو بر یک رم همراه بود. در این رقابت روملو لوکاکو و لورنزو پلگرینی در دقیقه ۱۹ بر ۲۵ برای رم گلزنی کردند تا اولین حضور ده‌روسی روی نیمکت این تیم با برد همراه شود.

در روزهای گذشته ژوزه مورینیوی پرتغالی از هدایت رم به دلیل نتایج ضعیف اخراج شد تا هدایت این تیم به دانیله ده‌روسی برسد. معلوم نیست سردار آزمون چه آینده‌ای در تیم رم داشته باشد و در تابستان چه تصمیمی بگیرد.
برچسب ها: سردار آزمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها