به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۵۲۹۰۷

علت داغ نشدن اتو پرس و نحوه رفع مشکل

گروه کسب و کار : در این مطلب به بررسی علت داغ نشدن اتو پرس و همچنین نحوه رفع مشکل داغ نشدن در دستگاه اتو پرس می پردازیم.
علت داغ نشدن اتو پرس و نحوه رفع مشکل
داغ نشدن اتو پرس یکی از دلایل اصلی خراب این ابزار کاربردی می باشد. با توجه به اینکه کار اصلی این دستگاه گرم شدن است بنابراین درصورتی که داغ نشود دارای مشکل جدی خواهد شد. به کمک راه حل هایی که در این مقاله ارائه می شود براحتی می توانید مشکل اتو پرس تشخیص دهید و در صورتی که نیاز به تعمیر و تعویض قطعه داشته باشد به استاد لوازم برقی کشور یعنی همیار ریپیر بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.
آیا داغ نشدن اتو پرس قابل تعمیر است؟
اتو پرس از جمله لوازم برقی است که پس از گذشت زمان و افزایش طول عمر آن ممکن است داغ نکند و نیازمند تعمیر باشد. این مشکل حل شدنی است و جای نگرانی ندارد. با بررسی ساده می توان ایراد آن را متوجه شویم و اقدامات لازم برای تعمیر اتو پرس یا تعویض قطعه را انجام دهیم.

9 دلیل داغ نشدن اتو پرس و نحوه رفع آنها
در ادامه نه دلیل داغ نشدن اتو پرس معرفی می شود.
•    اشکال در سیم واتصالات
یکی از دلایل متداول داغ نشدن اتو پرس اشکال در سیم و پریز است. قطعی در سیم اتو و وجود مشکل در اتصالات آن برق را به دستگاه نمی رساند و به همین دلیل اتو گرم نمی کند. برای جلوگیری از برق گرفتگی توصیه می کنیم که اتصالات را بررسی کنید و صورت نیاز اقدام به تعمیر آن کنید.
•    تنظیمات اشتباه
یکی از دلایل رایج گرم نشدن اتو پرس می تواند تنظیمات اشتباه باشد. تنظیمات اشتباه سبب می شود که اتو گرم نکند. اگر آگاهی کاملی از تنظیمات ندارید می توانید دفترچه راهنمای محصول را ببینید. همچنین می توانید در اینترنت مدل دستگاه را سرچ کنید.
•    خرابی ترموستات
ترموستات یکی از قطعات مهم در اتو محسوب می شود. زیرا؛ این قطعه وظیفه تنظیم دمای اتو را دارا بوده و در صورت بروز مشکل سبب می شود که اتو پرس یا گرم نشود و یا اینکه بیش از حد داغ شود. در صورت خرابی ترموستات باید آن را تعویض کنید.

•    خالی بودن مخزن آب
در صورتی که مخزن اب خالی باشد اتو پرس داغ نمی شود. زمانی که آب در اتو به اندازه کافی نباشد احتمال چسبندگی و سوختن لباس ها بیشتر می شود.
•    پمپ خراب است
پمپ آب را از مخزن به منبع بخار می راند و در این مواقع نمی تواند آنطور که باید داغ شود. در صورتی پمپ سالم باشد پر سرو صدا است اگر هنگام فشار دادن دکمه بخار، بخار یا صدایی وجود نداشته باشد ، ممکن است از پمپ باشد. در صورتی که پمپ خراب شده باشد باید آن را تعویض کنید.
•    سوختن المنت
وظیفه المنت داغ کردن کف اتو است و یکی از دلایل گرم نکردن اتو پرس سوختن المنت است. دلیل سوختن المنت اغلب از نوسان در اتصالات و سیم کشی دستگاه و همچنین زیاد داغ شدن اتو می باشد. برای حل این مشکل می توانید المنت را تعویض کنید.

•    خرابی برد الکتریکی
هنگامی که برد الکتریکی اتپ درس دچار مشکل شود در این صورت ولتاژ به المنت نمی رسد و در نهایت سبب داغ نشدن اتو پرس می شود.
•    کثیفی بیش از جد کف اتو
در صورتی که کف اتو بیش از حد جرم گرفته باشد مانع رسیدن گرما به کف می شود. شما می توانید با پاکسازی جرم براحتی از اتو استفاده کنید.
•    قطعی برق و خرابی پریز
گاهی وجود مشکلات در پریز و نوسانات در برق و خاموش و روشن دستگاه سبب می شود که ارتباطات برقرار نشود و اتو گرم نکند. توصیه اکید ما این است که حتما برای لوازم برقی به خصوص این وسیله کاربردی محافظ تهیه کنید تا در مواقع اضطراری از لوازم خانگی محافظت کند.

هزینه تعمیر داغ نشدن اتو پرس

هزینه تعمیر داغ نشدن اتو پرس
هزینه تعمیر داغ نشدن اتو پرس به نوع خرابی دستگاه بستگی دارد. در صورتی که مشکل از سیم و کابل و یا کثیفی کف و تعویض المنت باشد این کار براحتی انجام می شود. اما در صورتی که خرابی از پمپ، ترموستات و از این قبیل باشد باید مبلغی را برای تعویض قطعه پرداخت کنید.
به طور کلی دستمزد تعمیرکار اتو پرس بر حسب نوع خرابی آن مطابق با نرخ اتحادیه تعیین می شود اما قیمت قطعات و اینکه اتو پرس از چه برندی باشد نیاز به بررسی بیشتری دارد. شما می توانید قیمت تعمیر داغ نشدن اتو پرس را از سایت تعمیر ریپیر جستجو کنید. این مجموعه در تهران با کادری مجرب انواع و اقسام لوازم خانگی را تعمیر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های ارتباطی که در ادامه معرفی می شود با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

تعمیر اتو پرس در تهران  با همیار ریپیر
همیار ریپیر hamyarrepair.com نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران است. این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه کار یکی از شناخته شده ترین مراکز تعمیر لوازم برقی در تهران است و با کمک تجهیزاتی که در اختیار دارد سریعا مشکل را بررسی و برطرف می کنند. این مجموعه دارای نمایندگی های مختلف در تهران می باشد. با هر یک از نمایندگی های همیار ریپیر می توانید از طریق راه های زیر ارتباط برقرار کنید:
•    راه های ارتباطی با مرکز تعمیرات لوازم خانگی در شمال تهران به آدرس تجریش – خ فناخسرو – خ اسدالهی – باغ شاطر با شماره تماس 22717796 است
•    ارتباط با مرکز تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران به آدرس ستارخان-خیابات کاشانی پور و با شماره تماس 44291259 است.
•    راه های ارتباطی با مرکز تعمیرات لوازم خانگی در شرق و جنوب تهران تهران به آدرس خیابان ری- سه راه امین حضور- کوچه میر محمدی با شماره 77824370 و 33444219 می باشد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها