به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۵۳۲۴۵

فدراسیون فوتبال عراق از فغانی شکایت کرد

فدراسیون فوتبال عراق از فغانی شکایت کرد
گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که رسما از علیرضا فغانی به خاطر قضاوتش در دیدار با اردن شکایت کرده است. تیم ملی فوتبال اردن در دیداری جنجالی توانست با نتیجه سه بر دو عراق را شکست دهد و راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود. این بازی یک صحنه جنجالی داشت که روی نتیجه‌اش نیز تاثیرگذار بود. علیرضا فغانی، داور مسابقه، ایمن حسین، مهاجم گلزن عراق، را به خاطر شادی گلی که داشت از بازی اخراج کرد که این تصمیم او اعتراض تند عراقی‌ها را به دنبال داشت.

تیم ملی فوتبال اردن در یک دیدار جنجالی عراق را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شود.فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که رسما از علیرضا فغانی به خاطر قضاوتش در دیدار با اردن شکایت کرده است.

علی جبار، نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت: فدراسیون فوتبال از علیرضا فغانی به خاطر تصمیم‌های جنجالی که در دیدار برابر اردن گرفت اقدام به شکایت به کمیته بازی‌ها کرده است. چنانچه کنفدراسیون فوتبال آسیا با این شکایت موافقت کند فغانی از قضاوت در ادامه رقابت‌ها منع خواهد شد و این نشان می‌دهد که نتیجه بازی تغییر نخواهد کرد.بعد از این دیدار تعداد زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال عراق در فضای مجازی به انتقاد از علیرضا فغانی پرداختند و حتی عده‌ای از آن‌ها خواستار برگزاری مجدد بازی شدند که این غیرممکن به نظر می‌رسد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: علیرضا فغانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها