به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۵۳۱۴۵

همه در عراق از علیرضا فغانی حرف می‌زنند

همه در عراق از علیرضا فغانی حرف می‌زنند
گروه ورزشی: صفا هادی، بازیکن عراقی تراکتور، در مورد اتفاقات بازی عراق و اردن صحبت کرد. به گزارش وزش سه،صفا هادی، ستاره عراقی تراکتور تبریز که به جام ملت‌ها دعوت نشد، در مورد باخت عراق به اردن و حذف آنها گفت: باختن بازی آن هم در لحظات آخر و دو گلی که خوردیم به خاطر عدم تمرکز در فاز دفاعی بود. در شروع بازی‌ها عراق فوق العاده بود ولی امروز لحظه آخر همه چیز را از دست دادیم.
 
او در مورد عدم دعوتش گفت: من در تراکتور کار خودم را انجام دادم و خوب ظاهر شده بودم و انتظار داشتم مربی من را دعوت کند و برای جام ملت‌ها آماده بودم. معلوم است که ناراحتم و امیدوارم به تیم ملی برگردم. بعد از بازی امروز همه در عراق ناراحتند.

او در مورد صحنه جنجالی داوری و کارت قرمز علیرضا فغانی گفت: الان خیلی از افراد در مورد داوری بازی صحبت می‌کنند. من بیشتر دوست دارم در مورد فوتبال صحبت کنم، ولی مردم در عراق در مورد داوری حرف می‌زنند‌. امیدوارم داور در این بازی اشتباه نکرده باشد و بهترین عملکردش این باشد.

او راجع به اینکه فکر می‌کند آیا حضورش در جام ملت‌ها می‌توانست به عراق کمک کند و در مورد آینده سرمربی‌شان گفت: بله من خیلی دوست داشتم به تیمم کمک کنم و می‌توانستم، چون قلب من با کشورم عراق است. فکر می‌کنم سرمربی ما در این تیم می‌ماند چون عراق کارهای زیادی دارد که انجام نداده است.
برچسب ها: علیرضا فغانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها