به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۵۶۱۲۸

مقابل استقلال خوزستان بدشانس بودیم

مقابل استقلال خوزستان بدشانس بودیم
گروه ورزشی:مدافع جوان شمس آذر علی‌رغم کلین‌شیت تیمش در اولین بازی دور برگشت، مدعی است از نتیجه رضایت ندارند.به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر در دیداری که موقعیت‌های خوبی برابر حریف خود داشت با بدشانسی بزرگی مواجه شد تا با تساوی کار را پایان دهد. محمدرضا رضایی مدافع جوان شمس آذر درباره این بازی می‌گوید: شرمنده هوادارانی شدیم که در این شرایط جوی در استادیوم حضور داشتند و به امید برد آمده بودند اما نتوانستیم آنها را راضی روانه خانه کنیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و علی‌رغم اینکه تغییراتی داشتیم اما به خوبی نشان دادیم که یک تیم واقعی هستیم. با این حال امید زیادی داشتیم که با سه امتیاز اولین بازی دور برگشت را استارت بزنیم. اما قطعا تمام توان‌مان را در بازی‌های بعدی به کار خواهیم گرفت تا این بدشانسی را جبران کنیم.

رضایی درباره اینکه آیا برد سپاهان باعث غرور آنها نشده بود تا حریف خود را دست کم بگیرند گفت: نتایج نیم فصل اول را کاملا فراموش کرده‌ایم. شرایط جدیدی پیش روی خودمان می‌بینیم و می‌خواهیم در نیم فصل دوم نیز جایگاه مناسبی را برای تیم شکل دهیم. در این مسیر به حمایت همه هواداران عزیز و مسئولان محترم قزوین نیاز داریم. بازیکنان ما جوان و آینده‌دار هستند و حمایت می‌تواند تاثیر بزرگی در موفقیت ما داشته باشد.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها