به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۵۸۹۵۶

ستاره والنسیا هم حق را به رئال داد

ستاره والنسیا هم حق را به رئال داد
گروه ورزشی:هوگو دورو که زننده گل اول والنسیا به رئال بود تصمیم داور برای زدن سوت پایانی در لحظه گل رئال را عجیب عنوان کرد.به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب والنسیا و رئال در مستایا بازهم جنجالی شد. بازی 2-2 مساوی تمام شد در حالی که رئال در ثانیه پایانی گل سوم را زده بود و بلینگام مشغول خوشحالی بود که داور اعلام کرد سوت را زده بود و گل مردود است. 

بازی از آن به بعد پرتنش‌تر شد و بلینگام نیز قرمز گرفت. در این بازی وینیسیوس چهره اول میدان بود که برای رئال دبل کرد و انتقامش را از والنسیا مثل بازی رفت گرفت.هوگو دورو در مورد گل مردود رئال گفت: «خیل مانسانو (داور) قبل از ارسال کرنر به ما گفت بعدش سوت پایان را می‌زنم ولی این کار را نکرد.

من متعجب بودم و معترض شدم پس چرا سوت را نمی‌زنی؟ قبل از گل رئال او سوت را زد و برای من هم این تاخیر او عجیب بود. وقتی دستور به ادامه بازی داده بود، طبیعی بود که بازیکنان رئال معترض شوند و من درکشان می‌کنم.»دورو یازدهمین گل فصلش را زد: «خوشحالم ولی افسوس که برای کسب برد کفایت نمی‌کرد. تمرکز از حالا باید روی بازی‌های بعدی باشد و اینکه بتوانیم به رتبه‌های بالاتر برسیم.»

بحث با وینیسیوس در جریان بازی: «وینی بازیکنی بسیار خوب و بزرگ است. کیفیتی استثنایی دارد ولی گاهی تمرکزش درون زمین روی مسائل دیگر می‌رود. بعد از گل دوم ژستی به سمت هواداران گرفت که درست نبود. او هواداران ما را تحریک می‌کرد و این بی‌احترامی به مستایا بود. به او گفتم حواست را به بازی بده چون خیلی بهتر از این‌ها هستی.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها