به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۶۰۶۲۶

ژاوی: تازه فهمیدید کیفیت ما چقدر بالاست

ژاوی: تازه فهمیدید کیفیت ما چقدر بالاست
گروه ورزشی:ژاوی هرناندز می‌گوید هواداران و رسانه‌ها تازه به کیفیت او و تیمش پی برده‌اند!به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب موفق شد با شکست ۳-۱ ناپولی در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پس از چهار سال به دور یک‌چهارم صعود کند.ژاوی هرناندز که تیمش نمایش بسیار خوبی ارائه داد، در مصاحبه‌ پس از بازی‌اش، در مورد شرایط آبی‌اناری‌ها و نمایش امشب شاگردانش صحبت کرد.

صعود به مرحله بعد؟
اینکه بعد از چند سال ناکامی به اینجا رسیده‌ایم پیشرفت بزرگی است. من به این تیم و بازیکنان افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین شب‌هایم در بارسلوناست.

از نمایش تیم راضی هستید؟
نمایش بسیار کاملی بود. هم در دفاع، هم هافبک و هم خط حمله نشان دادیم که مستحق صعود به مرحله بعد هستیم. واقعا از این نمایش هیجان‌زده شده‌ام. ما راه سختی را گذرانده‌ایم.

بهبود شرایط تیم بعد از مدت‌ها؟
مردم حرف مرا باور نکردند. من گفتم اگر جدایی‌ام در پایان فصل را اعلام کنم فشار بر روی تیم کمتر می‌شود و بازیکنان آزادانه بر روی بازی‌هایشان تمرکز می‌کنند. حالا چه شده؟ ما به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های اروپا به یک‌چهارم رسیده‌ایم و امشب نشان دادیم که در سطح لیگ قهرمانان هستیم. ما کیفیت بسیار بالایی داریم و برخی تازه این را متوجه شده‌اند. در زمانی که من این را می‌گفتم، بسیاری صحبت‌های مرا رد کردند. در جریان این فصل ما متحمل انتقاداتی شدیم که منصفانه نبود.

نمایش خوب کوبارسی؟
او عصبی نمی‌شود. کاملا آرام است. انگار در خیابان و با دوستانش بازی می‌کند. او کاملا صبور است و پاس‌های رو به جلواَش عالی هستند. با هافبک‌ها و مهاجمان هم ارتباط خوبی برقرار می‌کند. تماشای بازی او لذت‌بخش است.

هواداران در بازی امشب؟
به آنها نمره ۱۰ از ۱۰ می‌دهم. قطعا بدون حضور آنها این نمایش ممکن نبود. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده از فصل هم حضور پرشوری داشته باشند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها