به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۶۰۸۶۲

ادعای ستاره آلمانی:قلبم برای صربستان می‌زند

ادعای ستاره آلمانی:قلبم برای صربستان می‌زند
گروه ورزشی:الکساندر پاولوویچ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، اظهارات جالبی را پس از دعوت به تیم ملی این کشور مطرح کرد.به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان روز گذشته فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آلمان برای وقفه دیدارهای ملی پیش رو در ماه مارس را اعلام کرد که نام پاولوویچ هم در این فهرست به چشم می‌خورد.

این بازیکن در این فصل به یکی از بازیکنان خوب و مهره‌های کلیدی و مورد اعتماد توماس توخل در ترکیب بایرن تبدیل شد و عملکرد خوبی که به نمایش گذاشت باعث شد که خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌رفت مجبور به انتخاب بین تیم ملی آلمان یا صربستان شود. 

او از پدری صربستانی و مادری آلمانی به دنیا آمده و به همین دلیل اجازه و فرصت بازی برای هر دو کشور را داشت و در این باره به روزنامه بیلد گفت: «برنامه‌ام این بود که تا پایان جام ملت‌های اروپا انتخابی بین آلمان و صربستان نداشته باشم اما مجبور شدم فورا تصمیم بگیرم. 


من در مونیخ به دنیا آمدم و بزرگ شدم و تمام طول دوران فوتبالم را در بایرن مونیخ سپری کردم. بی‌صبرانه منتظر دیدارهای ملی پیش رو با تیم ملی آلمان هستم اما باید از فدراسیون فوتبال صربستان که تلاش بسیاری برای من کرد هم تشکر کنم. قلب من برای هر دو کشور می‌تپد.»

بسیاری از رسانه‌ها و منتقدان پیش از این مدعی شده بودند که این تصمیم ناگلزمان صرفا برای این بود که مانع از حضور او در تیم ملی صربستان شود و شاید اصلا این بازیکن در فهرست نهایی ستاره‌های آلمان برای حضور در یورو جایی نداشته باشد. 

سرمربی تیم ملی آلمان در پاسخ به این ادعا اظهار داشت: «این تصمیم سیاسی نبود. او اخیرا خیلی خوب بازی کرد و بازیکنی آرام است که همیشه می‌خواهد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشد، بنابراین باید ببینیم که شرایطش برای یورو به چه شکل خواهد بود. اگر او گفته بود که صربستان را ترجیح می‌دهد، من دعوتش نمی‌کردم. دوست ندارم در تصمیم بازیکنان دخالت کنم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها