به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۶۰۸۶۵

پشیمانی ستاره جدید بارسا: اینجا آینده ندارم

پشیمانی ستاره جدید بارسا: اینجا آینده ندارم
گروه ورزشی:ویتور روکه، ستاره برزیلی جدید بارسلونا، از شرایطی که در این باشگاه دارد به هیچ وجه راضی نیست.به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته برای پیوستن به بارسلونا به توافق رسیده بود، در پنجره زمستانی و ماه ژانویه به‌صورت رسمی به این باشگاه ملحق شد و هیجان زیادی برای پوشیدن پیراهن این تیم داشت. 

مدیران و هواداران بارسلونا هم با توجه به استعداد و توانایی‌های این بازیکن از حضور او در ترکیب تیم‌شان بسیار راضی بودند و انتظار داشتند که خیلی زود درخشش او را در ترکیب بارسا هم ببینند اما شرایط به شکل متفاوتی جلو رفت. 

این ستاره برزیلی فرصت چندانی برای حضور در زمین پیدا نکرد و ژاوی بارها تاکید کرد که باید صبور باشد و در موعد مقرر خودش را ثابت کند اما رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که سرمربی جوان بارسا نتوانسته است رابطه خوبی با این بازیکن برقرار کند.

حالا منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده‌اند که روکه با تردیدهای بسیاری درباره آینده‌اش در این تیم مواجه است و کم کم به این فکر افتاده است که در تابستان بعدی به‌صورت قرضی این باشگاه را ترک کند تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان و کسب تجربه به دست آورد. مشخص نیست که تصمیم نهایی مدیران بارسا درباره او چه خواهد بود اما این بازیکن از وضعیت فعلی بسیار ناراضی و ناراحت است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها