به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۶۰۹۸۴

برنده اسکار امسال با «انواع مهربانی» می‌آید

برنده اسکار امسال با «انواع مهربانی» می‌آید
گروه فرهنگی:تاریخ اکران فیلم بعدی یورگوس لانتیموس که یک بار دیگر با بازی اما استون ساخته شده است، اعلام شد.به گزارش ورایتی، «انواع مهربانی» نام فیلم بعدی یورگوس لانتیموس کارگردان است که بار دیگر با بازی اما استون ساخته شده و گفته شده است که تابستان پیش رو راهی سینماها می‌شود.
 
سرچ لایت، استودیوی مستقلی که فیلم را توزیع می‌کند، تاریخ اکران این فیلم را ۲۱ ژوئن (یکم تیر) اعلام کرد.
گرچه از داستان فیلم اطلاعی در دست نیست اما گفته شده در آن استون با ویلم دفو و مارگارت کوالی از بازیگران «بیچاره‌ها» و همچنین جو آلوین بازیگر «محبوب» دوباره جلوی دوربین رفته است. جسی پلمونز، هونگ چاو، هانتر شفر و مامودو آتی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

لانتیموس فیلم‌نامه «انواع مهربانی» را با همکاری افتیمیس فیلیپو نوشته است. این دو پیش از این تریلرهای تاریک و کمدی‌های پوچ‌گرایانه «خرچنگ»، «کشتن گوزن مقدس» و «دندان سگ» را نوشته بودند.«انواع مهربانی» پنجمین همکاری بین استون و لانتیموس است و جدیدترین فیلم‌شان «بیچاره‌ها»، یک کمدی فانتزی به سبک فرانکشتاین، دومین اسکار بهترین بازیگر زن را برای استون به ارمغان آورد. «بیچاره‌ها» در مجموع برنده ۴ جایزه اسکار از جمله تولید و طراحی صحنه و لباس شد. در این فیلم استون در نقش زنی بازی کرده که خودکشی می‌کند و با مغز نوزاد متولد نشده‌اش به زندگی بازگردانده می‌شود. «بیچاره‌ها» اکنون در حال اکران در سینماهای جهان است و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرده است.

استون و لانتیموس همچنین در دیگر فیلم برنده اسکار یعنی «سوگلی» در سال ۲۰۱۸ و نیز فیلم کوتاه صامت «بلیت» با هم همکاری کردند. ششمین فیلم مشترک آنها، بازسازی یک کمدی فانتزی از کره جنوبی با عنوان «نجات سیاره سبز» است.
مرجع : مهر
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها