به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۶۰۹۸۶

کره فیلم بونگ جون‌هو را زودتر تماشا می‌کند

کره فیلم بونگ جون‌هو را زودتر تماشا می‌کند
گروه فرهنگی:کره منتظر اکران فیلم جدید بونگ جون‌هو با بازی رابرت پتینسون است و قرار است آن را زودتر از دیگر نقاط جهان اکران کند.به گزارش ورایتی، تماشاگران سینمای کره جنوبی با اکران فیلم «میکی ۱۷» به کارگردانی بونگ جون هو در ژانویه ۲۰۲۵ و همزمان با تعطیلات سال نو، ۳ روز زودتر از دیگر نقاط جهان امکان تماشای این فیلم را خواهند داشت.
 
کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که فیلم علمی تخیلی «میکی ۱۷» با بازی رابرت پتینسون را سه‌شنبه، ۲۸ ژانویه ۲۰۲۵ (۹ بهمن ۱۴۰۳)، پیش از اکران جهانی آن در ۳۱ ژانویه، در کره روی پرده سینماها خواهد برد.ابتدا اعلام شده بود این فیلم مارس ۲۰۲۴ در سینماها اکران می‌شود، اما برادارن وارنر به تازگی اکران فیلم را ۹ ماه عقب انداخت تا فیلم کامل شود. تکمیل تولید این فیلم تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۳ با وقفه روبه رو شده بود.

«میکی ۱۷» نخستین فیلم بلند بونگ به عنوان کارگردان پس از «انگل» است که اولین فیلم غیرانگلیسی زبانی شد که هم جایزه آن بخش را برد و هم عنوان بهترین فیلم اسکار را از آن خود کرد. بونگ علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کنندگی فیلم آینده را نیز از طریق شرکت تولید فیلم خود «آف اسکرین» بر عهده دارد.

این فیلم برگرفته از رمان ادوارد اشتون است که سال ۲۰۲۲ منتشر شد. در این فیلم پتینسون نقش یک کلون یک‌بار مصرف را بازی می‌کند که برای استعمار یک سیاره یخی فرستاده شده ولی حاضر نمی‌شود کلون جایگزینش جای او را بگیرد. نائومی آکی، استیون یون، تونی کولت و مارک روفالو دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلم‌بردار این فیلم داریوش خنجی است.پیش‌بینی می‌شود با توجه به خلاقیت، بینش و تخیل بونگ، «میکی ۱۷» با داستان و شخصیت‌هایش و همچنین کیفیت‌ عالی تولید، مخاطبان را شگفت‌زده کند.
مرجع : مهر
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها