به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۶۳۰۹۳

نحوه استعلام اعتبار یارانه با کد ملی

نحوه استعلام اعتبار یارانه با کد ملی
گروه اقتصادی: معاون رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.دانشی با اشاره به آغاز مرحله سوم این طرح از ۱۷ فروردین افزود: در این طرح «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی با بیان اینکه طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی تا اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد، ادامه داد: همه خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند.

دانشی افزود: یازده قلم کالا شامل گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر، برنج، ماکارونی، روغن مایع، گوشت مرغ، تخم مرغ، ماست کم چرب، پنیر و شیر کم‌چرب تعیین شد که برای هر فرد سرانه‌ای در نظر گرفته شد که بیشترین سرانه به گوشت اختصاص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: شخص نمی‌تواند کل مبلغ را از یک قلم جنس خریداری کند و هر مبلغ باید برای جنس خود خرج شود که این امر توسط شرکت «فارا» به عنوان مجری در سامانه طراحی و تعریف شده است.

معاون اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: شهروندان با نصب برنامه کاربردی «شما» فروشگاه‌های متصل به پایانه را شناسایی و میزان اعتبار کالابرگ خود را مشاهده کنند و در صورت نداشتن تلفن هوشمند از طریق کددستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* می‌توانند کد خرید و اعتبار یارانه خود را بر اساس کدملی دریافت کنند.
برچسب ها: یارانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها