به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۶۳۱۰۷

مقصد بعدی ستاره برزیلی مشخص شد

مقصد بعدی ستاره برزیلی مشخص شد
گروه ورزشی:نیمار، ستاره برزیلی الهلال، تایید کرد که با ترک این باشگاه در سال 2025 به کشورش بازخواهد گشت.به گزارش "ورزش سه"، نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با دستمزدی هنگفت راهی باشگاه الهلال عربستان شد تا یکی دیگر از ستاره‌های بزرگی باشد که در لیگ این کشور حضور پیدا می‌کنند. 

با این حال شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار او و مدیران این باشگاه پیش نرفت و این بازیکن به دلیل پارگی رباط صلیبی چاره‌ای جز انجام عمل جراحی نداشت و به این ترتیب ادامه فصل را از دست داد که این موضوع باعث ناراحتی و نارضایتی مدیران الهلال شد. 

بسیاری از رسانه‌های ورزشی مطرح در سراسر دنیا در طول چند ماه گذشته بارها از احتمال جدایی این ستاره برزیلی از الهلال خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که او چنین تصمیمی ندارد و می‌خواهد تا پایان مهلت قراردادش به حضور در عربستان ادامه دهد. 

رسانه‌های برزیلی خبر داده‌اند که نیمار در جریان حضورش در رختکن سانتوس پیش از بازی شب گذشته برابر پالمیراس به بازیکنان این تیم وعده داده که قصد دارد در سال 2025 و پس از ترک الهلال به برزیل برگردد و بار دیگر پیراهن این تیم که اولین باشگاهش بود را به تن کند که خبر بسیار خوبی برای هواداران آنها به حساب می‌آید.
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها