به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۶۳۸۹۱

افشای علت مرگ ناصر عبداللهی بعد از ۱۸ سال

افشای علت مرگ ناصر عبداللهی بعد از ۱۸ سال
گروه فیلم:۱۸ سال پس از فوت تراژیک ناصر عبداللهی، حالا محمدعلی بهمنی روایتی عجیب و تکان دهنده از مرگ این خواننده جنوبی را مطرح کرده است.محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرای به نام و سرشناس در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۲ در یک گفتگوی اختصاصی، روایتی تلخ و تکان دهنده از فوت ناصر عبدالهی را برای اولین بار بازگو کرده است. روایتی عجیب که بی شک میتواند علامت سوال‌های مرگ این خواننده را بیشتر و بیشتر کند.
 
ظهر بیست و نهمین روز از آذرماه سال ۱۳۸۵ بود که صدای ناصر عبداللهی خواننده جنوبی پرطرفدار موسیقی پاپ برای همیشه خاموش شد و جامعه هنری را در اندوهی وصف ناشدنی فرو برد. سوم آذرماه اتفاق تلخ و باورنکردنی برای ناصر عبداللهی رخ داد و او را به کما برد و به خوابی فرو رفت که بیداری در آن نبود و ناباورانه در آستانه شب یلدا او را به کام مرگ فرستاد.
 
روایت‌ها و داستان‌های مختلفی از این مرگ عنوان شد و افراد مختلفی در این باره اظهار نظر کردند. اما هیچوقت پاسخ مشخص و درستی به این موضوع داده نشد و بار‌ها از واژه «قتل» در این باره استفاده شده است.حالا «محمدعلی بهمنی» برای اولین بار روایتی تکان دهنده از این موضوع را عنوان کرده است که در این بخش می‌بینید.
....
برچسب ها: ناصر عبداللهی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها