به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۶۴۵۵۴

ستاره خارجی استقلال رایگان بازی می‌کند!

ستاره خارجی استقلال رایگان بازی می‌کند!
گروه ورزشی: استقلال در شرایطی که با چالش بزرگی در مورد پرونده شکایت رافائل سیلوا مواجه شده بود، توانست علاوه بر توافق با او، این مدافع را به لیگ ایران برگرداند.به گزارش ورزش سه،حالا خطیر مدعی است که این ستاره خارجی طی توافقی که با استقلال داشته قرار است ۹۰۰ هزار دلار طلب گذشته‌اش را در این مدت دریافت کند و بابت بازی تا پایان فصل آینده پول جدیدی دریافت نخواهد کرد.
 
خطیر در این خصوص گفت: آقای سیلوا نزدیک ۹۰۰ هزار دلار رای داشت. آقای سیلوا می‌توانست در خانه‌اش بنشیند و خیلی خوشگل و خیلی راحت پول بگیرد. من همینجا از غیرت و محبت رافائل سیلوا به باشگاه استقلال تشکر می‌کنم. او می‌توانست سر کوچه‌اش با یک تیم قرارداد ببندد ۵۰۰۰ دلار و ۸۹۵ هزار دلار از ما بگیرد. ما طی یک فرایندی توانستیم رافائل سیلوا را متقاعد کنیم. رافائل سیلوا آمده تو ایران و این ۹۰۰ هزار تا را قرار است هم بابت این فصلش هم بابت فصل بعدش بگیرد. یعنی رافا با ما تقریباً یک سال و نیم میماند و هیچ پولی هم نمی‌گیرد!

مدیرعامل استقلال ادامه داد: در واقع یک سال و نیم برای استقلال رایگان بازی می‌کند. این کار به همین راحتی نبوده. یعنی شما مشابه این اتفاق را نمی‌بینید و خیلی رایزنی‌ها شده و ساعت‌ها وقت گذاشته شده و پیگیری شده است. ما قبل از اینکه به پرداخت برسیم با او توافق کرده بودیم. ما فقط یک چیزی نزدیک ۵۰ هزار دلار باید هزینه دادرسی می‌دادیم که آن را هم ندادیم.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها