به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۶۴۹۲۰

قرارداد رونالدو را فسخ کنید تا رسوا نشویم!

قرارداد رونالدو را فسخ کنید تا رسوا نشویم!
گروه ورزشی:کارشناس فوتبال عربستان اتفاقات رخ داده در ورزشگاه های این کشور علیه رونالدو، بهترین بازیکن دنیا را «خجالت آور» توصیف کرد.«به خاطر رونالدو از دنیا خجالت بکشید!»، این انتقاد تند محمد الدویش، کارشناس فوتبال عربستان به مسئولان برگزاری لیگ این کشور به خاطر اقداماتی که علیه رونالدو در این چند ماه انجام شد، است.
 
دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دریافت دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو در النصر عربستان پردرآمدترین فوتبالیست دنیاست. رونالدو در چند ماه گذشته به شدت از سوی تماشاگران و بازیکنان رقیب و علی الخصوص الهلالی ها تحت فشار قرار گرفته است. از زمان پیوستن رونالدو به النصر ریاض رقیب سنتی اش یعنی الهلال از هیچ اقدام غیرورزشی برای تحریک رونالدو دریغ نکرده است.

از شعارهای برنامه ریزی شده با اسم رمز مسی برای تحریک رونالدو تا شیطنت های علی البلیهی سلطان حاشیه سازی فوتبال عربستان گوشه ای از رفتار غیرحرفه ای عربستانی ها علیه این فوتبالیست سرشناس دنیاست.
البلیهی که سابقه بدی در شیطنت کردن در زمین دارد در بازی آخر تیمش با النصر رونالدو را در زمین آنقدر تحریک کرد تا ابرستاره پرتغالی مجبور شود به سینه این بازیکن ضربه بزند و به خاطر این حرکت از زمین بازی اخراج شد.

کارشناس فوتبال عربستان می‌گوید که قرارداد رونالدو را فسخ کنید تا خیالمان راحت شود! نباید این اقدامات غیرورزشی علیه مشهورترین فوتبالیست دنیا رخ ندهد چون کاملا به ضرر این کشور است.الدویش معتقد است که برنامه ریزی ها برای تحریک و عصبانی کردن رونالدو چهره کشور عربستان را در دنیا بد نشان می‌دهد و خجالت آور است.
 
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها