به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۶۵۳۵۰

اعتراف ستاره جنجالی: هنوز عاشق آرسنالم

اعتراف ستاره جنجالی: هنوز عاشق آرسنالم
گروه ورزشی:امیلیانو مارتینز، ستاره آرژانتینی استون ویلا، پس از پیروزی برابر آرسنال مدعی شد که هنوز عاشق این باشگاه است.به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی آرسنال به میدان رفت و موفق شد در کمال ناباوری و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد و یک گام دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شود. 

شاگردان میکل آرتتا امیدوار بودند که بتوانند با کسب پیروزی در این بازی و با توجه به شکست لیورپول در بازی روز گذشته صدر جدول را پس بگیرند اما این اتفاق رخ نداد و یکی از دلایل آن درخشش مارتینز در دروازه تیمش بود که روز بسیار خوبی را سپری کرد. 

این بازیکن جنجالی پس از پایان این دیدار به اسکای اسپورت گفت: «من فکر می‌کنم که 10 یا 11 سال اینجا بودم. هنوز هم دوستان بسیار زیادی در این باشگاه دارم. به‌عنوان یک بچه به این باشگاه آمدم و به‌عنوان یک مرد ترکش کردم. من همیشه عاشق این باشگاه هستم. آنها همچنان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. تا به حال عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند و یکی از بهترین مربیان دنیا را دارند. من با میکل آرتتا کار کرده‌ام و به خوبی می‌دانم که او تا چه حد مربی خوبی است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها