به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۶۵۳۶۶

صرفه جویی در زمان و انرژی با استفاده از بهترین برندهای دستگاه جوش

گروه کسب و کار: اینورتر دستگاه جوش از مهم ترین ابزارها برای انجام کارهای جوشکاری می باشد. دستگاه جوش این وظیفه را دارد تا لوازم غیر فلزی و فلزی را به هم دیگر متصل کنند؛ در واقع عملکرد آن به این صورت می باشد که جریان برق را به الکترود منتقل می کند. دستگاه جوشکاری باید یک سری ویژگی ها را داشته باشد تا در زمان کار با کاهش ولتاژ، نوسانات و همین طور قطعی برق رو به رو نشود. به همین دلیل بهترین مارک دستگاه جوش اینورتر را به شما معرفی خواهیم کرد.
بهترین برند دستگاه جوش
بهترین برند دستگاه جوش
ویژگی های بهترین مارک دستگاه جوش
دستگاه جوش یکی از مهم ترین وسایل برای کارهای جوشکاری است. موتور جوش جریان مورد نیاز برای ایجاد حرارت را فراهم کرده و حرارت تولید شده هم برای گرم کردن الکترودها و انجام جوش به کار می رود. با دستگاه جوش می توان انواع صفحه فلزات و قطعات را بهم دیگر وصل کرد. کیفیت دستگاه جوش در روند جوشکاری و زمان و هزینه بسیار تاثیر گذار است.
بهترین برندهای دستگاه جوش باید یک سری ویژگی ها داشته باشند که عبارتند از: 
•    کارایی بهتر
•   دوام بالاتر
•   ایمنی بهتر
•   کیفیت جوش بیشتر  

معرفی بهترین مارک دستگاه جوش اینورتر

1) هیوندای
برند هیوندای یکی از شرکت های کره ای است که در زمینه طراحی و تولید لوازم الکترونیک و خودرو فعالیت می کند و دستگاه جوش های با کیفیت همراه با طول عمر بالا به بازار وارد می نماید. دستگاه جوش اینورتر هیوندای به نسبت دیگر دستگاه ها دارای میزان مصرف برق کم تری است و همین طور هزینه های نگهداری و به کارگیری از آن خیلی پایین تر می باشد. این دستگاه وزن مناسب دارد و می توان آن را به سادگی جا به جا نمود.

2) آروا
دستگاه جوش هیوندای
آروا یکی از شرکت های سازنده دستگاه جوش می باشد که در داخل کشور ما فعالیت می کند. این شرکت چندین سال است در زمینه طراحی و تولید اینورتر فعالیت می کند و این تجهیزات از یک سری ویژگی ها برخوردارند. لیست قیمت دستگاه جوش آروا نسبت به کیفیت بالا دستگاه جوش های این برند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اینورترهای این برند دارای جریان خروجی بالا می باشند و می تواند در مقابل خاموش شدن اتوماتیک و اضافه بار دوام بیاورد. همین طور محصولات این برند دارای امکان تبدیل و تولید جریان مستقیم و جنس بدنه مقاوم می باشد.

3) رونیکس
دستگاه جوش آروا
رونیکس یکی از بهترین مارک دستگاه جوش اینورتر است که در زمینه تولید ابزارآلات خانگی و صنعتی فعالیت می کند. این برند داخلی برای طراحی و ساخت دستگاه جوش اینورتر یک سری ویژگی ها پیاده سازی کرده است که از جمله آن ها می توان به جنس بدنه با دوام، قطعات مرغوب، مدل های متنوع، ارائه گارانتی و قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد.

4) برند توسن
یکی دیگر از بهترین مارک دستگاه جوش اینورتر توسن می باشد که از سال 1382 در زمینه طراحی و تولید ابزارآلات و تجهیزات شروع به کار کرد و امروزه دستگاه های جوش با کیفیت به بازار عرضه می کند و برای آن ها ضمانت و گارانتی در نظر می گیرد. برند توسن دارای قابلیت های با کیفیت می باشد که می توان از محصولات آن در جنبه‌های مخلتف استفاده کرد.

5) برند ادون
دستگاه جوش ادون یکی دیگر از برندهای معتبر در بازار داخلی ایران است که ابزارآلات قدرت مند برای جوشکاری محسوب می شود که عموما در صنایع مختلف به کار می رود. این دستگاه ها از قابلیت های گوناگونی برخوردار است و می تواند جوشکاری فلزات با بهره گیری از دما و حرارت بالا و الکترودهای جوش را انجام دهد.

6) باس
باس یکی از شرکت های چینی می باشد که دستگاه های جوش اینورتر با اندازه متنوع و طول عمر بالا تولید و به بازار عرضه می کند. جنس بدنه محصولات باس مقاوم می باشد و کیفیت ساخت مطلوبی دارد. باس یکی از محصولات چینی به شمار می رود.

7) استرانگ
استرانگ یکی از شرکت های بین المللی می باشد که در چندین کشور نمایندگی دارد و فعالیت می کند، شرکت استرانگ با بهره گیری از تکنولوژی یک سری تجهیزات و دستگاه های جدید طراحی می کند و آن ها را می سازد. همین طور دستگاه های جوش استرانگ از یک سری ویژگی های دیگر برخوردار است که از جمله آن ها می توان به کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه، ضمانت و گارانتی و تنوع بالا اشاره کرد. 

8) صبا الکتریک
صبا الکتریک یکی از بهترین مارک های دستگاه جوش اینورتر ایرانی می باشد که توانسته است محصولاتی با توجه به جدیدترین ابزارهای روز دنیا تولید کرده و همراه با طراحی جدید و به روز به دست مشتریان آن ها را برساند. صبا الکتریک دارای کیفیت های بی نظیر و مناسب می باشد و در کنار دستگاه های جوش اینورتر گارانتی معتبر نیز می دهد.

9) برند ایران سهند
علاوه بر برندهای گفته شده، ایران سهند نیز یکی از برندهای محبوب و مارک مناسب به شمار می رود. شرکت ایران سهند توانسته است که از سال 1391 محصولات خود را با بالاترین کیفیت همراه با تنوع زیاد در ولتاژ های دستگاه جوش عرضه می کند. لازم به ذکر است که این دستگاه ها با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تولید می شود و بدنه آن ها کاملا مقاوم است. 

مقایسه دستگاه های جوش اینورتر ایرانی و خارجی
یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد در زمان خرید می پرسند این است که آیا مارک دستگاه جوش ایرانی تهیه کنند یا خارجی؟
باید بگوییم که هر کدام از مارک های دستگاه جوش چه ایرانی و چه خارجی دارای یک سری مزایا و قابلیت هاست. دستگاه های جوش ایرانی اولین مزیتی که دارند این است که قیمت آن ها به نسبت محصولات خارجی مقرون به صرفه تر است. از طرفی دستگاه جوش اینورتر با بهره گیری از مواد اولیه و لوازم با کیفیت تولید می شود و به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه می دهند. از طرفی برندهای مارک دستگاه های جوش اینورتر خارجی دارای متریال فوق العاده با کیفیت می باشد و می تواند در طولانی مدت کار کند بدون آن که دچار نوسانات و اختلال گردد.



 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها