به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۶۵۴۰۴

قیمت لوستر چوبی و فلزی در فروشگاه اینترنتی نیکان لوستر

گروه کسب و کار: لوستر از جمله ملزومات تزئینی و کاربردی به شمار می‌رودکه انتخاب مدل مناسب آن با توجه به متراژ فضای منزل و بودجه، نقش مهمی در افزایش نور محیط، زیبایی و شیک شدن دکوراسیون منزل دارد. قیمت لوستر در مدل‌ها و طرح‌های مختلف متفاوت است و قیمت آن با توجه به جنس قطعات، تعداد شاخه‌ها، ارتفاع، قطر، نوع لامپ و کارایی تعیین می‌شود.
قیمت لوستر چوبی و فلزی در فروشگاه اینترنتی نیکان لوستر
لوسترهای چوبی و فلزی در مدل‌های سه شاخه تا دوازده شاخه و دو یا سه طبقه تولید و عرضه می‌شوند، همچنین تمام لوسترهای چوبی، چراغ دیوارکوب نیز دارند. در ادامه به بررسی انواع مدل‌های لوستر چوبی و فلزی در فروشگاه اینترنتی نیکان لوستر می‌پردازیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تنوع طرح و قیمت لوستر چوبی و فلزی
تنوع لوسترهای چوبی و فلزی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی نیکان لوستر بسیار زیاد است و دارای  انواع لوستر با طرح‌های متنوع و قیمت‌های مختلف است. برخی از نمونه‌های آن‌ها عبارتند از:

❖    لوستر سقفی چوبی خورشیدی بزرگ:
مدل سقفی چوبی خورشیدی بزرگ از مدل‌های بسیار زیبا و فانتزی لوستر‌های چوبی شناخته شده است که طرح بدنه آن نمای خورشید است و چوب آن از جنس چوب درجه یک روس بوده که به شکل لیزر خورده و نقش‌دار طراحی شده است. این مدل لوستر در دو ابعاد کوچک و بزرگ تولید می‌شود و نوع سرپیچ به‌کار رفته در آن از مدل شمعی است که سایز کوچک آن 2 عدد و سایز بزرگ آن 3 عدد لامپ دارند. وزن خیلی کمی دارد و می‌توان این محصول را بر روی سقف‌های مختلف به‌ویژه سقف‌های کاذب و ام دی اف که نمی‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند، به راحتی نصب کرد . قیمت لوستر سقفی چوبی خورشیدی بزرگ 660,000 تومان است.

❖    لوستر سقفی  چوبی توپاز:
لوستر سقفی چوبی توپاز دارای بدنه‌ای به شکل مربع و ترکیبی از شیشه و چوب است و از جمله مدل‌های محبوب و پرفروش است. از این لوستر می‌توان برای بیشتر فضاهای منزل مانند اتاق خواب‌ها، آشپزخانه، پادری و راهروها استفاده کرد و با لوستر چوبی  نصب شده در سالن یا پذیرایی یکدست و ست کرد. جنس این محصول از چوب درجه یک روس است و از طرح و نقش‌های زیبایی برخوردار است. درکناره‌ها و قسمت زیرین آن یک شیشه کرم رنگ به کار رفته که نور از آن به راحتی عبور می‌کند. این محصول در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شود.
قیمت لوستر سقفی چوبی توپاز حدود 1,120,000 تومان است.

❖    لوستر چوبی هجده شعله شارلوت:
جنس این محصول در قسمت بدنه چوب روس و در شاخه فلز رنگ استاتیک است. لامپ به کار رفته در آن از نوع سرپیچ شمعی است. از این مدل لوستر در پذیرایی و لابی استفاده می‌شود. دارای ارتفاع 130 سانتی‌متر با قطر 75 سانت بوده و18 شاه دارد.
قیمت لوستر چوبی هجده شعله شارلوت 11,300,000 تومان است.

❖    لوستر چوب و فلز 500130 چهار شعله:
این لوستر چوبی مدرن برای افرادی که دکوراسیون منزلشان چوبی است یا رنگ‌های استفاده شده در فضای داخلی محیطشان تیره و گرم است، بسیار مناسب است. از مهم‌ترین موارد استفاده از این نوع لوستر در رستوران‌ها و کافه‌ها است. این لوسترها بسیار متنوع هستند و برای ساخت آنها از چوب روس استفاده می‌شود، همچنین به خاطر ظاهر و نوع مواد استفاده شده در آنها برای آشپزخانه و اتاق خواب مناسب‌تر هستند و نسبت به لوسترهای دیگر همچون کلاسیک مدرن و SMD از قیمت مناسبی برخوردار هستند.
قیمت  لوستر چوب و فلز 500130 چهار شعله  1,455,000 تومان است.

لوستر چوب و فلز شیک و مدرن در نیکان لوستر
فروشگاه اینترنتی نیکان لوستر یکی از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه لوستر است. محصولات این شرکت شامل انواع لوستر شاخه‌ای پذیرایی، لوستر سقفی، لوستر آویز مدرن، آویز آشپزخانه و اتاق خواب، ساعت و آباژور است که هر کدام مدل‌های مختلفی دارند. تمام محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار شیک و مدرن هستند. با خرید محصولات این فروشگاه می‌توانید با خیال راحت سالیان سال از لوستر خود استفاده کرده و منزلتان را زیبا کنید.
بازه قیمتی لوسترهای عرضه شده توسط فروشگاه نیکان لوستر از 600000 تومان تا 12000000 تومان است و تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی هستند.

برای کسب اطلاعات در مورد خرید و قیمت لوستر جدید، می‌توانید به سایت نیکان لوستر مراجعه کرده و پس از بررسی انواع مدل‌ها و ویژگی‌های آنها و مشاهده قیمت لوستر چوبی و فلزی، مدل دلخواه خود را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از ثبت سفارش به آسانی درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره تماس 0913350109 در ارتباط باشید.
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها