به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۰
 
۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۴۶۵۴۵
پیشنهاداتی برای موفقیت بیشتر طرح افزایش جمعيت

همه افراد مجرد بالای 20 سال را بگيريد!

طنز
مهیار مشتاق

گروه جامعه: در برخی از موارد عقلای جامعه هر چه به یک ملت فرهیخته، غیور و با فرهنگ می گویند فلان کار را خودتان با زبان خوش انجام بدهید (یا ندهید)، حرف به گوش آن ملت نمی رود، فلذا اینجاست که آن عقلا خودشان دست به کار می شوند تا حرف را اگر لازم است با زور و تهدید و حتی شلاق و زندان در گوش آن ملت بکنند. مثال هم لازم است؟ همین در نظر گرفتن 2 تا 5 سال حبس برای انجام عمل های جراحی پیشگیری از بارداری در طرح افزایش نرخ باروری که سه شنبه گذشته نمایندگان محترم مجلس کلیات آن را مصوب کردند! جدا طرح خوب و عاقلانه ای است.

طرح البته می تواند پر بارتر باشد و با در نظر گرفتن مواردی همچون پیشنهادات ذیل، در زمان کوتاهتر و با هزینه کمتر به هدف اصلی که همانا افزایش نرخ باروری است نایل شود:
1- از آنجا که یکی از دلایل عمده کاهش نرخ باروری کشور، افزایش سن ازدواج است و هر چه ما عقلای جامعه به این جوانان (که البته مستحضرید جوانی است و جاهلی!) می گوییم بروید ازدواج کنید و آنها امتناع می کنند، پیشنهاد می شود هر فرد ذکور مجرد بالای 20 سال را که در خیابان تردد می نماید، بازداشت نموده و از لیست نسوان مجرد، یکی را بر حسب قرعه به عقد و نکاح وی در آورد. مجری قانون مخیر باشد در صورت هر گونه کارشکنی و مقاومت فرد ذکور بازداشتی و به منظور تشدید مجازات، بر حسب میزان مقاومت، تعداد زوجات را از دو تا 4 نفر افزایش دهد.
2- به منظور پیشگیری از امکان امتناع زوجین از روابط زناشویی، اسکان زوجین جوان در منازل دارای بیش از یک اتاق ممنوع شود.
3- زوجین جوان صرفا مجاز به داشتن یک دست تشک و لحاف دو نفره باشند. فروش هر گونه وسیله خواب یک نفره، اعم از تخت، تشک، پتو، لحاف، بالش و ... به زوجین جوان ممنوع و فروشنده حسب تعداد اقلام فروش به یک تا 10 سال زندان محکوم شود.
4- در صورتی که زوجین در مدت دو سال پس از ازدواج دارای فرزند نشوند، هر دو بازداشت شده و در سلول های دو نفره زندانی شوند. مدت حبس زوجین تا زمان افزایش تعداد دو نفر به سه نفر تعیین شود. این بند در خصوص زوجینی که از تولد آخرین فرزندشان بیش از 4 سال گذشته است نیز جاری شود.
5- هر زوجی که به منظور طلاق به دادگاه مراجعه نمایند بازداشت و در سلولهای دو نفره زندانی شده، آزادی آنان صرفا با ارائه مدرک حل مشکلات فی ما بین (منظور از مدرک، ارائه آزمایش بارداری مثبت زوجه است ) و یا گواهی فوت یکی از زوجین امکان پذیر باشد.
6- از آنجا که استعمال دخانیات ( سیگار، قلیان و ... )، علاوه بر سایر آسیب ها، می تواند موجب نازایی در زوجین شود، در صورت استعمال دخانیات توسط هر یک از زوجین فاقد یا دارای کمتر از 4 فرزند، انگشتهای اشاره و میانی مجرم قطع شود. در صورت تکرار و تداوم جرم، مجازات مجرم اعدام تعیین شود. (این پیشنهاد ارتباطی به داعش ندارد).
7- روحانی هم استعفا دهد تا ما یک رییس جمهور درست و حسابی به جای او انتخاب کنیم، چرا که احتمالا وضعیت فعلی جمعيتي هم ناشی از عملکرد (یا عملنکرد) دولت اوست.
8- با توجه به درایت نمایندگان طراح این طرح، لطفا همین سایت، اسامی این نمایندگان را اعلام نماید تا ما آنان را به عنوان نمایندگان مادام العمر مجلس انتخاب نماییم.