به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۶۵۶۹۹

تلگرام باز هم کاربرانش را دیوانه خود کرد

تلگرام باز هم کاربرانش را دیوانه خود کرد
گروه فناوری:آپدیت جدید تلگرام یک ویرایشگر استیکرها با هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد استیکرهای شخصی خودشان را داشته باشند.به گزارش گجت نیوز، با قابلیت ویرایشگر استیکر جدید که در آپدیت تلگرام ۱۰.۱۱ معرفی شده، می‌توانید استیکرهای سفارشی بسازید و مجموعه استیکرهای خودتان را داشته باشید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد از هر عکسی که روی دستگاه‌تان دارید استفاده کنید و با افزودن متن، خط‌خطی، ایموجی، گیف‌های دیگر و استیکرهای متحرک، استیکرهایی کاملاً منحصر به فردی را خلق کنید تا با دوستان و مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.
 
تلگرام ۱۰.۱۱ شبیه به قابلیت‌هایی که در نسخه‌های جدید iOS و رابط کاربری One UI ۶ سامسونگ وجود دارد، به شما امکان می‌دهد تصویری را انتخاب کنید تا با ضربه زدن روی سوژه، به‌طور هوشمندانه شیء، حیوان خانگی یا فرد را از پس‌زمینه جدا کند. اگر به کنترل دقیق‌تری نیاز دارید، می‌توانید به‌صورت دستی بخشی از تصویر را برای انتخاب ایده‌آل‌تر پاک کنید. همچنین می‌توانید یک حاشیه سفید رنگ به استیکرهای خود اضافه کنید تا ظاهری شبیه به برچسب‌ها پیدا کنند.

چگونه باید در آپدیت تلگرام استیکرها را ویرایش کرد یا ساخت؟
برای ساخت استیکر، پنل استیکر را از قسمت نوشتن در یک صفحه چت باز کنید و سپس روی دکمه‌ی «+» که برای دعوت به ساخت استیکر است، ضربه بزنید.شما می‌توانید استیکر ساخته شده خود را برای شخص ارسال کنید یا یک مجموعه استیکر بسازید و آن‌ها را روی اکانت خود ذخیره کنید. آپدیت جدید تلگرام به شما امکان می‌دهد هر یک از این مجموعه‌های استیکرها که ساخته‌اید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ اما مشخص نیست که آیا آن‌ها نیز برای استفاده از این قابلیت نیاز به نصب آخرین به‌روزرسانی ۱۰.۱۱ داشته باشند. هنگام به اشتراک گذاشتن، یک پیش‌نمایش از لینک مجموعه استیکر نشان داده می‌شود و برای آن یک لینک منحصر به فرد t.me اختصاص داده می‌شود که می‌توانید آن را در جاهای دیگر به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید استیکرهای موجود را به مجموعه‌های شخصی‌سازی‌شده خود اضافه کنید. این کار به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی استیکر مشابه را در یک مکان سازمان‌دهی‌شده قرار دهید و در نتیجه بسته‌های عظیمی را بر اساس نیاز خود ایجاد کنید. این برنامه همچنین از هوش مصنوعی برای پیشنهاد استیکر بر اساس استیکرهای ساخته‌شده شما، از جمله تصاویر حیوانات خانگی، هنگام استفاده از ایموجی‌های داخلی استفاده می‌کند.

تلگرام ۱۰.۱۱ هم‌اکنون در دسترس است و به‌صورت به‌روزرسانی درون برنامه‌ای قابل دریافت است. توسعه‌دهندگان همچنین از ۱۶ قابلیت جدید دیگر که در اواخر این ماه ارائه می‌شوند خبر داده‌اند، اما جزئیاتی در مورد قابلیت‌های نسخه‌های آینده به اشتراک نگذاشته‌اند.
مرجع : دیجیاتو
برچسب ها: تلگرام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها