به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۶۵۷۲۴

کارواش بخار چیست؟ مزایا استفاده از کارواش نانو بخار

گروه کسب و کار: استفاده از کارواش بخار یکی از بهترین روش‌ها برای روشویی و داخل‌شویی خودروهاست. با کمک این نوع کارواش می‌توان در مصرف آب حین شستن خودرو صرفه‌جویی کرد. دمای بالای بخار آب، کمک می‌کند تا چربی‌ها و آلودگی‌ها به آسانی از سطوح پاک شوند، البته دمای بخار آب تا حدی کنترل شده که به خودرو آسیبی وارد نکند. با استفاده از این روش، خودرو‌ها از آسیب‌های فیزیکی و خط‌وخش‌ها در امان می‌مانند. بخارشویی با دمای 120 درجه انجام می‌شود و بسیاری از لکه‌های قدیمی روی خودرو را از بین می‌برد. در این مطلب قصد داریم راجع‌به دستگاه‌های کارواش بخار بیشتر صحبت کرده و یک مرکز معتبر برای خرید این مدل دستگاه‌ها معرفی کنیم.
کارواش بخار چیست؟ مزایا استفاده از کارواش نانو بخار
آشنایی با دستگاه کارواش بخار
این مدل دستگاه با تولید بخار آب داغ، امکان شستشوی آسان و سریع انواع سطوح را فراهم می‌کند. از دستگاه‌های کارواش با تولید بخار آب می‌توان برای شستشوی بخش داخلی و بیرونی خودرو استفاده کرد. مزیت ویژه این مدل شستشو در آن است که تمامی درزها و قسمت‌های غیرقابل دسترس را با این روش می‌توان نظافت کرد. کارواش‌های بخار صرفا برای نظافت خودرو استفاده نمی‌شوند، بلکه می‌توان از آن‌ها برای نظافت ماشین‌آلات صنعتی هم بهره برد؛ البته برای نظافت در سطوح بزرگ‌تر، دستگاه‌های کارواش با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نگاهی به عملکرد و ساختار کارواش‌های بخار
مهم‌‌ترین پرسش راجع‌به دستگاه‌های کارواش بخار، نحوه تبدیل آب به بخار در آن‌هاست. در این مدل دستگاه‌ها، دیگ بخار آب را به درجه جوش رسانده و بخار مورد نیاز را تامین می‌کند. در مرحله بعد، شلنگ‌های مخصوص و مقاوم به حرارت، بخار آب را منتقل کرده و سطوح را تمیز می‌کنند. گروه صنعتی آذر استیل فن آوران زاگرس یکی از مهم‌‌ترین تولیدکنندگان انواع کارواش و دیگ بخار است. این مجموعه با داشتن بیست سال سابقه کار در این حوزه، انواع دستگاه‌ها و دیگ‌های بخار را با ویژگی‌ها و ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه‌ کرده‌است. در صورت نیاز به خرید کارواش‌های بخار، می‌توانید مشاوره لازم را از بخش فروش این مجموعه دریافت کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه به عملکرد دو مدل دستگاه کارواش اشاره خواهیم کرد.

دستگاه کارواش بخار ژنراتوری
این مدل دستگاه با نام کارواش نانو بخار فوری هم شناخته می‌شود. در این دستگاه تبدیل آب به بخار در سریع‌‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد؛ به‌همین دلیل تنها 5 دقیقه بعد از روشن‌کردن دستگاه، می‌توان از آن استفاده کرد. در این مدل دستگاه، میزان فشار خروجی بخار بیشتر از دستگاه‌های بویلری است.

دستگاه کارواش بخار بویلری
در این مدل دستگاه از یک دیگ بخار بزرگ استفاده می‌شود که وظیفه تبدیل آب به بخار را دارد. این دیگ به‌شکل مستقیم به جریان آب متصل بوده و برای تبدیل به بخار، آب به این دیگ وارد می‌شود. بعد از پر شدن مخزن دیگ، با کمک نازل‌ها و شلنگ، بخار اب به بیرون هدایت می‌شود. فشار بخار تولیدشده توسط این دستگاه به ابعاد و سایز دیگ مورد استفاده، وابسته است. زمان آماده‌سازی بخار آب در این مدل دستگاه تقریبا 30 تا 40 دقیقه است. درصورتی‌که زمان برای شما مهم است یا مشتریان زیادی دارید، استفاده از این دستگاه را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ در این شرایط بهتر است از دستگاه‌های ژنراتوری استفاده کنید تا میزان اتلاف وقت به حداقل برسد.



مزایای استفاده از دستگاه کارواش بخار
•    با کمک این مدل دستگاه‌ها تا حد زیادی در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود؛ بدین ترتیب هزینه کلی آب مصرفی کم خواهد شد.
•    برای استفاده از دستگاه‌های کارواش بخار به برق تک فاز احتیاج خواهید داشت؛ بدین ترتیب هزینه مصرف برق شما نسبت‌به زمانی که از کارواش‌های سنتی استفاده می‌کنید، تا حد زیادی کاهش می‌یابد.
•    کارواش بخار به بدنه ماشین آسیبی وارد نمی‌کند؛ این در حالیست که در روش‌های سنتی، احتمال آسیب فیزیکی به بدنه خودرو وجود داشت.
•    کیفیت شستشو با این مدل دستگاه‌ها تا حد زیادی افزایش می‌یابد؛ بدین ترتیب با صرف زمان و هزینه کمتر، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.
•    استفاده از دستگاه‌های کارواش تولیدکننده بخار، پیچیدگی خاصی ندارد؛ بنابراین، کاربران نیازی به مهارت ویژه برای استفاده از آن نخواهند داشت.
•    آلودگی صوتی در هنگام استفاده از کارواش بخار بسیار کمتر از کارواش‌های سنتی است. نکته مهم دیگر این است که نیازی به تخلیه چاه فاضلاب در فواصل کوتاه وجود ندارد و می‌توان تخلیه چاه را تا 6 ماه به تعویق انداخت.



گروه صنعتی آذر استیل فن آوران زاگرس یکی از بزرگ‌‌ترین تولیدکنندگان انواع دستگاه‌های کارواش بخار و دیگ‌های بخار در ایران است. این شرکت بیست سال سابقه درخشان در این عرصه دارد و نیاز مشتریان را به‌خوبی می‌شناسد. ارائه دستگاه‌های مختلف مطابق با استانداردهای روز دنیا و کیفیت بالا، باعث‌شده تا این مجموعه به نامی درخشان در ایران تبدیل شود. درصورتی‌که برای کسب‌وکار صنعتی خود نیاز به دستگاه‌های کارواش بخار دارید، می‌توانید با کمک بخش فروش این مجموعه، بهترین مدل را انتخاب کنید. اطلاعات مربوط به انواع محصولات این شرکت را می‌توانید در آدرس الکترونیکی https://zagrosboiler.com بیابید.

بخارشوی صنعتی
از مشتقات این محصول می توان به بخارشوی صنعتی هم اشاره کرد که از دیگ بخار این محصول به عنوان شوینده بخار صنعتی در بیشتر جاها استفاده کرد . به خصوص کارخانجات که نیاز به شستشو ماشین الات خود دارند و دستگاه ها ماشین الات کارخانجات غرق در روغن میشوند برای چربی زدایی و پاکسازی نیاز به شستشوی قوی هست و چه بهتر که بخارشوی صنعتی چرا که قدرت پاک کنندگی بسیاربالایی دارد به همه جا نفوذ میکند و کاملا تمیز میکنید برای کسب دیتا بیشتر راجب بخار شوی صنعتی می توانید وارد سایت شوید.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها