به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۶۰۴۱۶

تایمر چراغ قرمزها حذف نمی‌شود

کروه جامعه: رئیس پلیس راهور تهران با حضور در غرفه ایسنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با رد خبر حذف تایمر چراغ قرمزها گفت: این تایمرها برخی ایرادات دارند که در صدد هستیم این ایرادات را برطرف کنیم.
تایمر چراغ قرمزها حذف نمی‌شود
سرهنگ تیمور حسینی تاکید کرد: اصلا قراری مبنی بر حذف تایمر چراغ قرمزها نبوده است. گلایه‌هایی در مورد این موضوع شده بود که رانندگان بعضا به دلیل وجود این تایمرها دچار اشتباه می‌شوند و قرار شد اصلاحاتی بر روی این تایمرها انجام شود. وی ادامه داد: در طول سالهای گذشته شهروندان به نوعی به لحاظ روانی با این تایمرها اخت شده‌اند و برای رانندگان نوعی آرامش را به همراه می‌آورد. وی تاکید کرد: به زودی این ایرادات اصلاح خواهند شد. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به روزعابر پیاده و روز موتور سیکلت‌ (21 و 22 آبان ماه) گفت: در حال حاضر در دهه ایمنی قرار گرفته‌ایم و یک تقارن معناداری میان این دهه و برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به وجود آمده است.

حسینی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلاتی که در حوزه راهنمایی و رانندگی داریم از جنس مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و رفتاری است و قطعا راه حل این مشکلات باید در حوزه فرهنگ سازی و اصلاح رفتار ترافیکی مورد بررسی قرار بگیرد.وی  تاکید کرد: نمی‌توان این مشکلات را با اقدامات سلبی و پلیسی حل کرد. برپایی نمایشگاه مطبوعات که بخش اعظمی از فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی به جامعه را توسط مطبوعات کشور بر عهده دارد، قطعا مسئولیت خطیری در فرهنگ سازی و اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان دارند و معتقدم همه مسئولین حوزه ترافیک و مسئولین حوزه رسانه باید این فرصت را مغتنم بشمارند و نهایت بهره برداری را از فضای ایجاد شده داشته باشند.
مرجع : ايسنا