به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۶۵۰۹۵

آقای حداد؛ در کاسه حلیم مانده‌اید؟

آقای حداد؛ در کاسه حلیم مانده‌اید؟
گروه سیاسی: سایت امتداد نوشت: یک لحظه تصور کنید که قرار است آقای حدادعادل «مصلحت» مردم را تشخیص دهد و عضو مجمع تشخیص مصلحت است. در حالی که شعار مردم «زن، زندگی آزادی» است، حدادعادل در یک چرخش ناگهانی «تحریم‌ها» را مهم ارزیابی می‌کند.  
او در نشست اساتید دانشگاه تهران که فیلم حلیم خوری آن دست به دست شده است ناگهان به یاد مظلومیت دولت دکتر مصدق افتاده می گوید: «ببینید با دولت دکتر مصدق چه کردند! چه بلا‌هایی سر او آوردند. امروزه اسنادش منتشر شده است.» او سپس شرایط را با دولت مصدوق یکی کرده می گوید: «یکی از کار‌هایی که در حکومت فعلی با انقلاب اسلامی دارند می‌کنند و در آن زمان هم کردند همین تحریم است. انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها وقتی خواستند مردم را در برابر مصدق قرار بدهند گفتند ملت ایران را تحریم می‌کنیم تا آنقدر گرسنگی بکشند که آن مردمی که پشت سر نهضت بودند بیایند رو در روی نهضت قرار بگیرند و کردند. داستان تحریم را می‌دانید دیگر که وقتی کشتی می‌آمد از ایران نفت بخرد چه کار می‌کردند. حالا امروز هم دارند عین همان کار را می‌کنند. خودشان می‌گویند ما تحریم می‌کنیم تا مردم بریزند در خیابان شورش کنند. امروز هم می‌خواهند این مردم را از این انقلاب جدا کنند، چطور؟ با تحریم؛ با همان سیاست قابلمه‌های خالی شیلی در زمان حکومت آلنده.»  
جناب حداد که تا حالا مانند دوستانش معتقد بود «تحریم ها تنها 20 درصد اثر دارد.... مابقی از بی غیرتی مسئولان است» (زاکانی کاندیدای اصولگرایان در انتخابات، 23 خرداد 1400) حالا متوجه شده که دشمن قرار است با تحریم مردم را از نظام جدا  کند.
شما که می گفتید: تحریم ها اثر ندارد؟ شما که معتقد بودید، در حال فروش نفت هستیم و دولت انقلابی پول آن را هم دریافت می کند؟ چطور شد یک دفعه یاد تحریم افتادید؟ جناب حداد، اصلا سری به خیابان زدید؟ کمی از محله شمال شهر خود پایین تر بیایید تا ببینید مردم چگونه زندگی می کنند، اما در عین حال شعارشان «نان»، نیست، «آزادی» است. 
سر بیرون کنید تا ببینید مردم چه می‌خواهند و چرا می‌خواهند؟ صدای مردم را بشنوید و از آنها بپرسید چرا اعتراض دارند و به چه چیز اعتراض دارند؟ آیا حاضرید بدون محافظ‌های شخصی یک روز در مترو از همان قلهک تا ایستگاه امام خمینی بروید و در میان مردم با آنها حرف بزنید؟ آنجا حلیم نمی‌دهند اما قطعا به شما می‌آموزند که اعتراض دارند و اعتراضان به چیست؟

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۳:۰۸
حاجی عجب حلیمیه بزن روشن شی. (401672)
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۴:۵۵
اعتقاد داشتند که تحریم ها بی تاثیر است و مشکلات از دئلت روحانی است یعنی مدیریت دولت روحانی ولی الان همه نهادها دست خودشان است و مشکلات را حل نکرده اند (401698)
علیرضا
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۰۹:۴۱
حالا شما ببینید مملکت ما افتاده دست این گوگولی مگولی ها!!! (401815)
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۷:۰۱
فاشیسم باید ریشه کن شود (401987)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها