به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۴
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۱۵۲۵۷

درباره يك ادعای مسخره، عجیب و خنده‌آور!

گروه مقالات: یکی از غیر اخلاقی ترین روشهایی که در دنیای سیاست برای از میان کردن رقبا رواج دارد؛ ترور شخصیتی افراد است. روشي که توسط سیاستمداران حزب کمونیست در شوری سابق رواج پیدا کرد در مورد رقبایی بکار گرفته مي‌شد که در زندگی سیاسی آنها نقطه ضعفی دیده نمی شد لذا بلافاصله مخالفان آن شخص به دنبال پرونده سازی برای خود شخص و یا اطرافیان وی رفته و با زدن اتهامهایی که عموما دارای پایه و اساس نبوده به جامعه اینگونه تلقین مي‌نمودند که فرد مذکور فردی نامناسب و غیر موجه مي‌باشد.
سید غلامرضا بنی‌احمد

این روش غیر اخلاقی توسط حزب توده و در زمان فعالیت خود در ایران به شدت بکار رفته و متاسفانه بعدها در میان بعضی سیاستمداران وطنی نهادینه گردید. اخيرا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی اظهاراتی در سایتهای مختلف اصولگرایی مدعی شده است: "در نواری که از یکی از «سران فتنه» در اختیار دارد، وی در جواب به ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی که از وی مي‌پرسد: "چرا اینقدر در کشورهای عربی حضور دارید؟" پاسخ مي‌دهد: "اعلیحضرتا ! به شما قول می‌دهم که اگر آقای موسوی رای آورد، از هر کجا که شما امر کنید، بیرون می‌رویم".

فارغ از این ادعای مسخره، عجیب و خنده آور که در این شرایط اقتصادی نفسگیر که به لطف توانایی‌ها و درایتهای دوستان اصولگرای جناب آقای کریمی قدوسی بوجود آمده و باعث ایجاد لبخندی دلنشین بر لبان هر شنونده و خواننده منصف مي‌گردد؛ باید چند سئوال از این نماینده مجلس برای تنویر افکار عمومی پرسید:
1- همه مي‌دانیم که اصولا مذاکرات و دیدارهایی که در سطح سیاسیون رده بالا با مقامات کشورهای خارجی صورت مي‌گیرد همواره توسط وزارت امور خارجه رصد گردیده و با گذشت 4 سال از حوادث سال 88 هنوزهیچ یک از مقامات رسمی وزارت امور خارجه که اتفاقا از همفکران همین نماینده محترم بوده اند ؛ بکار بردن چنین عباراتی توسط فردی که خود سالها سکان اجرایی کشور را در دست داشته و به ادبیات فاخر دیپلماتیک تسلط دارد را تایید نکرده اند. همچنین درحالی که کارمند معمولی یک اداره دولتی برای مسافرت به کشورهای خارجی رصد گردیده و فرد موظف بوده نحوه مسافرت و اقامت خود را به مسئولین حراست اداره خود گزارش دهد؛ چگونه قابل پذیرش است که یک مسئول رده بالای سابق در نظام جمهوری اسلامی چنین عباراتی رادرمذاکرات خود بکار برده و موضوع ضمن پنهان ماندن از خبرگزاریهای معتبر داخلی و خارجی و دستگاههای امنیتی کشور؛ ناگهان نوار مذاکرات از جیب آقای کریمی قدوسی بیرون آمده باشد؟.

2-.آیا جامعه مي‌پذیرد که کسی که 8 سال سکاندار اجرایی این مملکت بوده و با نظریه گفتگوی تمدنهای خود موجی از عظمت و غرور و اعتبار را برای نظام اسلامی در دنیا ایجاد نموده و در حالی که هنوز بعنوان وزنه ای بسیار معتبر در روابط بین الملل و سیاست خارجی شناخته مي‌شود با بکار بردن ادبیاتی نازل در مقابل پادشاهی که مدتها بلحاظ بیماری حتی قادر به یک محاوره عادی نمی باشد ؛ خودش را ضعیف نشان دهد؟

آیا کریمی قدوسی تصور مي‌نماید این فرد دارای تقطه ضعف مي‌باشد یا رییس دولتی که دستگیر شدگان متجاوز به خاک ملت را که توسط نهاد‌هاي نظامی با بوق و کرنا دستگیر شده اند؛ در پاویون تشریفات فرودگاه مورد بدرقه قرار داده و تازه با کلی هدایا از ملوانهای مذکور از اینکه به خاک کشور ما تجاوز کرده اند به نوعی تشکر مي‌نماید؟

کدام رییس دستگاه اجرای دارای نقطه ضعف در مقابل دیپلماسی دنیا بوده است؟ رییس جمهوری که با مسافرت به کشورهای اروپایی باعث تقویت اعتبار نام ایران اسلامی شده و رییس جمهوری وقت فرانسه؛ سنت 100 ساله استقبال از روسای دولتها را کنار گذاشته و خود شخصا با پای پیاده از کاخ الیزه بیرون آمده و به استقبال ایشان رفته یا رییس جمهوری که وزیر امور خارجه خود را که نماینده رسمی و دیپلماتیک یک کشور مي‌باشد را در یک کشور دست چندم آفریقایی هنگام دیدار عزل نموده و موجی از حیرت و بهت را در میان کارشناسان سیاسی ایجاد مي‌نماید؟
اگر چه با عبارتها و جملاتی که آقای قدوسی بکار برده از او انتظار و توقعی نیست ولی چوب زدن بر آبروی مومنین و کسانی که امروز حتی قدرت دفاع از خود در برابر انواع اتهام‌ها را ندارند با کدامیک از معیارهای اخلاقی ودینی ما سازگاری دارد؟

رضا از فرانسه
France
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۰:۵۹
از کوزه همان تراود که در اوست .
خرد و عقلانیت را در اصلاح طلبی یافتم
دشمن تراشی را در اصولگرایی اما باید بگوییم با این همه هیچ اصولگرایی صرفا دشمن تراش (بخوانید متوهم خود عاقل پندا) نیست همان جوری که همه اصلاح طلبان عاقل نیستند . (119813)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۵۴
پیش به سوی انتخابات 94 برای. . . . ساختن مجلس ششمی دیگر. (119995)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۰۶
کریمی قدوسی نماینده محترم تبریز!!!!!!!!!!!!!!

تبریز چنین نماینده ای ندارد (119816)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۶:۴۶
متأسفانه نماینده مشهد است (120018)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۱:۲۳
بیچاره مشهدیام داستانشون آش نخورده و دهن سوخته هست! (120107)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۰۹
کریمی قدوسی نماینده تبریذ نیست نماینده مشهد میباشد (119817)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۲۲
با سلام و تشکر از مقاله خوبتان
آقای کریمی نماینده مشهد است لطفا در متن تصحیح بفرمائید. (119822)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۲۴
اینها زده اند به سیم آخر! معلومه که این شکست سنکین خیلی بهشون فشار آورده!! حالا دور بعدی مجلس رو ندیده اند! چه شود آن روز! (119824)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۲۹
این سردار متاسفانه نماینده مشهد است نه تبریز: از طرف همه خراسانی ها از ملت ایران عذرخواهی میکنم (119827)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۵۱
اگه تو انتخابات بعدی جبران کردید، عذرخواهیتون پذیرفته میشه. روی سخنم با مردم تهرانم هست. و نیز سایر کلان شهرها....... (119994)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۶:۲۰
ما به پاکدستی و شعور بالای عزیزان مشهدی ایمان داریم و انشاا...‏ دوره بعدی انتظار نمایندگانی لایق و کاردان و باشرف را از تمام حوزه های انتخابی داریم . . . (120007)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۴۱
دمت گرم مقاله خيلي عالي بود (119830)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۵۷
بنده خداها نزد مردم دارند سقوط می کنند، حالا به هر چیزی بند می کنند تا مطرح باشن. (119843)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۲:۱۹
قدوسی و امثالش منو یاد قدیما و زمان بچگیهام میندازه که بعضی از خانما دم درب منزل می نشستن و خلاصه داستان های عجیب و غریب برای هم ردیف می کردند.!!!!!!! (119854)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۲:۳۵
به نام خداوند بخشنده ی مهربان
از مقاله ی سنجیده و زیبای آقای بنی احمد تشکر می کنم. واقعا افرادی مثل کریمی قدوسی در فردای قیامت چه جوابی خواهند داشت. این همه دروغ و تهمت وافترا چرا؟ کس یا کسانی که آقای کریمی قدسی به آنها تهمت می زند قدرت دفاع از خود را ندارند و این باعث می شود که آقای کریمی قدسی هر تهمت و افترایی را مطرح کند .
خدا عاقبت همگان را ختم به خیر فرماید. (119864)
mohammad
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۲:۴۲
یه فرقه جدید به نام کمونیست اسلامی (119867)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۲:۵۳
برای ایشون ابروی مومنین اهمیت ندارد فقط اصولگرایی را باید بماند !حال با هر وسیله ای فرق ندارد( یعنی همان روش حزب توده هدف وسیله را توجیه می کند) (119871)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۲:۵۴
از کوزه همان برون تراود که در اوست. (119873)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۳:۰۰
از این شکست خوردگان حماسه سیاسی 24 خرداد هیچ انتظاری نیست و باز هم محمل بافی خواهند کرد ولی مردم بیدارند و سید بزرگوار در دل آنها جا دارد. (119878)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۳:۱۰
او نماينده مشهد است. (119881)
یا هووو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۳:۱۵
آقای قدوسی برو پیاده شو از اتوبوس مجلس که دیگه دوستت نداشته و نداریم!!! (119886)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۳:۲۵
فدای خاتمی عزیز (119900)
اکبر
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۳:۵۲
سلام خسته نباشید
این نماینده (محترم ) تا اونجایی که بنده اطلاع دارم نماینده مشهد تا نماینده تبریز .....؟ (119918)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۰۳
زنده باد خاتمی.
سید بزرگوار در دل ما جای دارد و با این فحاشی ها و تهمت های امثال این اقای به اصطلاح نماینده نه تنها از ارادت ما به این ایشان نخواهد کاست، که به علت مظلوم واقع شدن ایشان، باعث ارادت بیشتر ما خواهد شد. (119924)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۲۵
. . . این آقا اصلاً ارزش خواندن و جواب دادن ندارد! به قول دکتر روحانی: حرف منطقی نیازی به داد و فریاد ندارد. کسانی که زیاد داد می زنند، خودشان یک مشکلی دارند که می خواهند گذشته شان را بپوشانند! (119950)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۴۵
اين ادبيات ديگر جواب نمی‌دهد (119962)
شهروند تبریز
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۴۵
خوشبختانه تبریز نماینده ای بنام کریمی قدوسی ندارد! (119963)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۰۲
زیاد جدی نگیرید ؛اخه. ایشون :کریمی قدوسی هستند!!!! (119968)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۳۲
بزار هرچی مخان بگن کی گوش میده (119981)
حسين تبريزي
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۵۵
نويسنده محترم مطلب فوق :
آقاي كريمي قدوسي نماينده مشهد در مجلس ميباشند نه نماينده تبريز لطفا اصلاح فرماييد . (119996)
آریوبرزن
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۶:۰۳
من یک مشهدیم رای هم نمیدم اما باعث خجالتمه این آقا نمایندگی شهرمون رو یدک میکشه.بخدا این سردار نشون دهنده افکار مردم مشهد نیست.ما کسایی چون ایرج جنتی عطایی یا استاد شجریان رو داریم ک نماینده واقعی افکار مشهدیهاست (120002)
امیر اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۱:۲۳
این شمایی که با رای ندادنت چنین خجالتی رو برای خودت و مردم شهرت به ارمغان آوردی.

از نظر من گناه شما بمراتب بیشتر از کسانیه که به ایشون رای دادن. چون اونا بر مبنای اعتقادشون عمل کردن ولی شما برای اعتقادت هیچ کاری نکردی حتی کوچکترین کاری که از دستت بر میومد یعنی رای دادن.

حتما میگی هیچکدوم از کاندیداها سازگار با اعتقادات من نبودن، ولی قطعا میتونستی با رای دادن به خیرالموجودین، از رای آوردن کسانی که بیشترین فاصله رو با اعتقاداتت دارن جلوگیری کنی تا امروز اینطور احساس شرم نکنی.

شما با رای ندادن خودت انگار رای ممتنع به افراطیها میدی و لذا عامل ورودشون به مجلس محسوب میشی. رای دادن به یک شخصیت معتدل حداقل کارکردش اینه که رای منفی به افراطیها محسوب میشه در حالی که تحریم انتخابات رای ممتنع به افراطیهاست. (120106)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۶:۲۹
دروغ اگر سرطان زا بود تاکنون خیلی افراد که متأسفانه تعدادشان خیلی هم زیاد شده به آن مبتلا شده بودند .
دروغ ، تهمت و ریختن آبروی افراد در احکام اسلام در ردیف زنا ، دزدی ، شزب خمر ، قتل و ...است . احتمالأ از این احکام خبر ندارند و یا خودشان را به نادانی می زنند (120011)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۶:۳۶
کریمی قدوسی نماینده تندرو مشهد هستش . متاسفانه در این دوره مجلس عده کمی در انتخابات مجلس شرکت کردند و افراد بسیار تندرو و افراطی از قبیل همین آقا و هاشم زاده با رای بسیار کم به مجلس راه یافتند. امیدوارم دوره آینده مجلس. . . . .بها حضور گسترده مردم مشهد در انتخابات (120012)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۶:۴۰
کريمي قدوسي!! تو نه کريمي و نه قدوس! دو تا از اسامي ناب خداوند را سرقت کرده اي و به خودت چسبانده اي! فکر کردي هم کريم شدي هم قدوس!؟ شماها مدعيان دروغين اصولگرائي، راه خودتان را برويد ما مردم هم راه خودمان را ميرويم، کار بکارمان نداشته باشيد. لکم دينکم ولي دين. (120015)
یوسف کلهر کرمانشاه
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۷:۲۶
فکر میکنم این حرف آقای داریوش قنبری درست باشد که گفتند اینها هیچ چیزی از اصلاحطلبان در دست ندارند بجز تهمت و افترا درود (120030)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۷:۳۳
تصور كنيد كه از اين آقايون كلمه فتنه را بگيريد؟؟؟ آيا چيزي از اين آقايون باقي ميماند؟؟؟؟؟ (120034)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۸:۵۷
ایندفعه دیگه ما در انتخابات شرکت میکنیم و نماینده های واقعی مردم رو به مجلس میفرستیم. . . . . و ریاست مجلس رو هم به عارف میدیم (120064)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۴۰
فرد مورد نظر خاتمي نيست بلكه شخص ديگري است كه مرور زمان او را كشف خواهد كرد.(يك مطلع) (120183)